کد خبر: ۷۹۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
تعداد بازدید: ۷۱۹
فیس بوک به زودی ارز دیجیتال خود را برای کاربران واتس اپ عرضه می کند. این ارز برای کاربران هندی عرضه خواهد شد.
واتس اپ ارز دیجیتال ارائه می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: فیس بوک قصد دارد ارز دیجیتال خود را برای کاربران پیام رسان«واتس اپ» ارائه کند.

نخستین بار در ماه می گزارش شد فیس بوک پس از تغییراتی در ساختار مدیریت این شرکت مشغول کار روی تولید ارز مجازی است.

درهمین راستا اکنون به نظر می رسد این شبکه اجتماعی قصد دارد ارز دیجیتال« استیبل کوین» را عرضه کند. این ارز دیجیتال قرار است برای کاربران واتس اپ در هند ارائه شود. «استیبل کوین» یا سکه پایدار ارز دیجیتالی است که هدف آن حفظ ارزش سرمایه است.

منابع آگاه از این امر ادعا می کنند فیس بوک قصد دارد برای عرضه ارز دیجیتال خود روی بازار«حواله های مالی» در هند تمرکز کند. در این بازار بیش از ۲۰۰ میلیون نفر از پیام رسان واتس اپ استفاده می کنند. اما هنوز راه زیادی تا ارائه سکه ها باقی مانده است.

سخنگوی فیس بوک در همین راستا به ایندپندنت گفت: فیس بوک هم مانند بسیاری از شرکت های دیگر مشغول بررسی راه هایی برای استفاده از فناوری بلاکچین است. درهمین راستا یک گروه کوچک مشغول بررسی کاربردهای مختلف آن هستند.

البته هیچ جزئیات دیگری درباره این پروژه ارائه نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: