کد خبر: ۷۸۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
تعداد بازدید: ۶۹۶
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد از هشت بازی برگزار شده در هفته دهم، داوران در سه دیدار اشتباه تاثیرگذار داشتند که گل سایپا به پرسپولیس هم یکی از آنها بود.
گل سایپا به پرسپولیس آفساید بود/داور برای استقلال یک پنالتی نگرفتبه گزارش خبرداغ، فریدون اصفهانیان درباره عملکرد داوران در هفته دهم لیگ برتر گفت: با گروه آنالیز داوری متشکل از رضا غیاثی و حسین عسگری جلسه ای را برگزار و فیلم بازیها را به همراه گزارش ناظران بازبینی و بررسی کردیم.

 

وی افزود: در دیدار استقلال با سپاهان، داور با وجود قضاوت خوب یک پنالتی به سود استقلال نگرفت و در بقیه کارهای تیمی خوب عمل کرد. همچنین در بازی فولاد با استقلال خوزستان داور این دیدار باید یک پنالتی به سود استقلال خوزستان اعلام می کرد.

 

اصفهانیان درباره عملکرد داوری در دیدار سایپا و پرسپولیس اظهار داشت: گل تیم سایپا در شرایط آفساید به ثمر رسید. همچنین دروازه بان پرسپولیس روی مهاجم سایپا مرتکب خطا شد، اما داور مسابقه متاسفانه این صحنه را تشخیص نداد و خطای مهاجم  را اعلام کرد. همچنین در این صحنه داور باید پنالتی اعلام می کرد و به بیرانوند هم باید اخطار می داد.

 

رئیس کمیته داوران در پایان گفت: از هشت بازی برگزار شده در هفته دهم لیگ، داوران ما در سه بازی اشتباه تاثیرگذار داشتند. ما سعی می‌کنیم با تذکر و راهنمایی های لازم اشتباهات را تقلیل دهیم و نقاط قوت را افزایش دهیم تا در قضاوت‌های بعدی داوران عملکرد بهتری داشته باشند.

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: