کد خبر: ۷۵۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
تعداد بازدید: ۱۴۲۰۳
اگر قصد سفر دارید و دنبال تور مسافرتی ویژه یا لحظه آخری با بهترین قیمت برای مقصد مورد نظر خود هستید و یا میخواهید با راهنمای سفر شهر مورد نظر خود آشنا شوید، همین الان به توریستگاه سر بزنید.

شاید یکی از متداول ترین کارهایی که خیلی از ما قبل سفر و گردش انجام دهیم این است که باسرچ درگوگل مناطق توریستی شهرهای بین راه و یا شهر مقصد را بیابیم و از تجارب دیگران که به اشتراک گذاشته اند بهرمند شویم. در کنار این کار یکی از کارهایی که می تواند سفر ما را لذت بخش تر کند استفاده از سایت ها و اپلیکیشن های مرتبط با سفر است. برای مثال پیدا کردن بهترین هتل ها متناسب با بودجه مان، یافتن نزدیک ترین رستوران یا مکان های تفریحی و خواندن تجربیات افرادی که قبلا در آن مکان ها بوده اند همگی در این گونه سایت ها امکان پذیر است.


گردشگری و سفر با طعم تکنولوژی!


ازاین رو به شما کاربران عزیز سایت و اپلیکیشن توریستگاه رامعرفی کنیم که یک استارتاپ گردشگری و راهنمای سفر بسیار جامعه است. در این سایت اطلاعات گردشگری مثل نصحیتهای قبل از سفر به شهرهای توریستی نظیر دبی، مکان های دیدنی، مراکز خرید، رستوران ها و هتلهای شهر با جزییات به همراه تصاویر و نقشه در دسترس است. همچنین در این سایت جزییات هتلها مانند فاصله تا مراکز دیدنی، رستوران های هتل،شرایط و قوانین، مرکز سلامتی، اسپا و اتاقهای هتل و … با اطلاعات دقیق قابل مشاهده است.


گردشگری و سفر با طعم تکنولوژی!


در کنار راهنمای سفر، توریستگاه خدمات آنلاین رزرو و خرید تور هم ارائه میکند. برای مسافران پیدا کردن تور ویژه ای که به صورت پکیج از قبل مشخص شده باشد یک لذت دلنشینه، چرا که در این تورها که تاریخ مشخصی دارد از قبل ، هواپیما توسط آژانس چارتر شده و همچنین اتاقهای هتل رزرو شده است. در نتیجه قیمتهای تور شکسته و همچنین خدمات بیشتری مانند ترانسفر، بیمه، ویزا، گشت شهری، صبحانه، سیمکارت رایگان و غیره به صورت پکیج به آن اضافه میگردد. تورلحظه آخری نظیر تور دبی هم که با قیمت فوق العاده به علت نزدیکی به زمان پرواز، طرفداران پروپا قرص خودش را دارد.

از طرفی دیگر، در حال حاضر مسافران برای پیدا کردن تور موردنظر خود با بودجه مشخص باید به روش قدیمی روزنامه ها را چک کرده و یا در موتورهای جستجو، ساعتها جستجو کرده تا تور موردنظر با بودجه مشخص خود را از بین سایتها ی آگهی تور و یا سایت آژانسهای مختلف پیدا کنند و در ساعات کار یآ ژانسها با آنها تماس گرفته تا تحقیقات خود را تکمیل و در نهایت تور مورد نظر خود را از یک آژانس انتخاب و پس از تماس های طولانی و یا حضور در محل آژانس آنرا رزرو میکنند.

در اینجاست که تکنولوژی به کمک مسافران آمده و به لطف اپلیکیشن وسایت توری ستگاه میتوانید با صرف کمترین زمان تور ویژه یا لحظه آخری مورد نظر خود را با بهترین نرخ قیمت (ازمیان آژانس های همکار و معتبر) در هر ساعت از شبانه روز انتخاب و ظرف تنها چند دقیقه رزرو آنلاین تور را انجام دهید.

پس اگر قصد سفر دارید و دنبال تور مسافرتی ویژه یا لحظه آخری با بهترین قیمت برای مقصد مورد نظر خود هستید و یا میخواهید با راهنمای سفر شهر مورد نظر خود آشنا شوید، همین الان به توریستگاه سر بزنید.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: