کد خبر: ۷۳۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
تعداد بازدید: ۸۶۸
عضو هیئت رئیسه شورای پنجم شهر تهران با تاکید بر اینکه فرزندانش 25 و 32 سال سن دارند گفت: آنچه در اینستاگرام منتشر کردم، تصویر خواهرزاده ام بود.
توضیحات نژادبهرام در مورد تصویر جنجالی اینستاگرام/ محل زندگی فرزندان عضو شورای شهر تهران کجاست؟به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران ، در رابطه با برداشت غلط و شبهه ایجاد شده نسبت به عكسی که در اینستاگرام او منتشر شده است بیان كرد: بنده عكس پسر خواهرم را كه كوچكترین عضو خانواده ماست و در كنار پدر و مادرش در خارج از كشور زندگی میكند به دلیل دلتنگی و این كه مثل پسر خودم دوستش دارم در اینستاگرامم قرار دادم.

وی ادامه داد: من صاحب یك دختر ٣٢ ساله و یك پسر٢٥ ساله هستم كه در ایران در كنار ما زندگی میكند، بنده با پسر خودم در همان صفحه اینستاگرام چندین عكس دارم و چه خوب بود دوستانی كه عكس پسر خواهرم برایشان شبهه ایجاد كرد كمی توجه می كردند تا متوجه برداشت و قضاوت غلط خود شوند.

نژاد بهرام افزود: برای من خیلی جالب بود كه چقدر زود بعضی ها به شایعاتی كه برخی افراد دانسته یا ندانسته ایجاد میكنند تن می دهند. همیشه افراد سودجو و مغرضی هستند كه می خواهند چهره مسئولان نظام را مخدوش و بین آنها و مردم فاصله ایجاد كنند.

وی خاطر نشان كرد: این كه فرزندان برخی از مسئولین خارج از كشور تحصیل می كنند كه البته نمی توان گفت چیز بدی هست چرا كه فرزندان آنها هم مثل همه حق انتخاب دارند، به من مربوط نیست آن عكس مربوط به پسر خواهرم است.

نژاد بهرام افزود: اگر كسی وارد صفحه ی اینستاگرام من شود و كمی دقت كند نگاه من نسبت به مسائل مختلف جامعه را متوجه می شود و میفهمد كه این قبیل از برداشت ها و صحبت ها عاری از انصاف و حقیقت است.

وی با اشاره به سوابق خود خاطر نشان كرد: بنده با ٥٤ سال سن و ٣٠ سال سابقه فعالیت سیاسی در نظام جمهوری اسلامی ایران شخصیت ناشناخته ای نیستم، بنده اولین زن معاون فرماندار تهران و مدیركل انتخابات استانداری تهران بودم و حضورم در كسوت مسئولیت تازگی ندارد.

نژاد بهرام افزود: بنده در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران با بیش از یك میلیون و دویست هزار رأی برآیند اعتماد و انتخاب مردم هستم ،بنا براین به نظرم ایجاد اینگونه شبهات و شایعات و تهمت ها قطعا از سوی مردم خودمان نیست و حتما از سوی بدخواهان صورت میگیرد.

وی اضافه كرد : این رأی اعتماد مردم، اعتماد به مردم سالاری دینی است كه در نظام مقدس جمهوری اسلامی حاكم می باشد.

عضو شورای پنجم شهر تهران در پایان تاكید كرد: من در همین كشور و در نظام جمهوری اسلامی ایران منتخب مردم شده ام و افتخار میكنم كه یك زن مسلمان و ایرانی هستم و به مردم خوب كشورم خدمت می كنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: