کد خبر: ۷۰۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
تعداد بازدید: ۸۳۹
انتقال دروازه‌بان جوان ایرانی به تیم لیگ برتری ماریتیمو در دو روزنامه مطرح ورزشی پرتغال بازتاب داشت.
روزنامه‌های ورزشی رکورد و آبولای پرتغال انتقال امیر عابدزاده، دروازه‌بان 23 ساله ایرانی از تیم باریرنسه به ماریتیمو را در صفحه‌ اصلی سایت‌های خود منتشر کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، روزنامه رکورد در خبر مربوط به عابدزاده نوشت: امیر عابدزاده جدیدترین بازیکن ماریتیمو جهت تقویت این تیم است که از باریرنسه به خدمت گرفته شد. این دروازه‌بان سابقه بازی در تیم‌های ایرانی پرسپولیس، راه‌آهن، سپاهان اصفهان و تیم اورنج‌کانتری آمریکا را دارد. امیر عابدزاده جایگزین گوتاردی، دروازه‌بان بررزیلی در تیم ماریتیمو شد که به دلیل مصدومیت ادامه رقابت‌های لیگ برتر پرتغال را ار دست داد.

تیم ماریتیمو تا پایان هفته هجدهم لیگ برتر پرتغال جایگاه هفتم جدول رده‌بندی با 27 امتیاز را در اختیار دارد. این تیم در نیم‌فصل دوم فصل گذشته این رقابت‌ها علیرضا حقیقی، دروازه‌بان ایرانی را در اختیار داشت.

پسر عابدزاده تیتر یک رسانه‌های پرتغالی +عکس

پسر عابدزاده تیتر یک رسانه‌های پرتغالی +عکس
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: