کد خبر: ۶۹۹۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۸۹۵
سرمربی نفت تهران گفت: ما که به فینال جام حذفی رفتیم، حالا هواداران سپاهان هر چقدر می خواهند به ناسزاهایشان ادامه دهند
کنایه سنگین علی دایی به فحاشی هواداران سپاهانبه گزارش خبرداغ ، علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر نفت تهران مقابل سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی و فینالست شدن تیمش گفت: شما خودتان بازی را نگاه کنید و ببینید پنالتی سپاهان پنالتی بود یا نبود. اگر همان صحنه هزار بار در محوطه جریمه سپاهان اتفاق می‌افتاد، داور برای ما پنالتی نمی‌گرفت.

 

سرمربی تیم نفت تهران ادامه داد: وقتی داور برای سپاهان پنالتی گرفت به دروازه‌بان‌مان گفتم اگر این توپ گل شود فوتبال را کنار خواهم گذاشت. من مطمئن بودم که خدای بالای سر، حق را به حق‌دار می‌رساند. حالا هی بروند تقلا کنند، وقتی آن بالایی نخواهد هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

 

او در واکنش به سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه امروز در ورزشگاه نقش جهان هواداران بسیار به او ناسزا گفتند، گفت:اشکال ندارد، بگذارید ناسزا بگویند. ما بازی را بردیم و رفتیم فینال! ان‌شاءالله فینال را هم می‌بریم و قهرمان می‌شویم اینها به ناسزاهای‌شان ادامه دهند. مهم این است که ما به آنچه استحقاقش را داشتیم رسیدیم. ما امروز چهار بازیکن اصلی‌مان را که از ابتدای فصل در ترکیب اصلی بودند در اختیار نداشتیم، اما بقیه بازیکنان آمدند و جور آنها را کشیدند. نفت امروز مردانه و هوشمندانه نتیجه گرفت. باز هم می‌گویم تا بالایی نخواهد هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: