کد خبر: ۶۷۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
تعداد بازدید: ۷۷۲
پس از عرضه موفقیت آمیز نسخه های ارزان قیمت خودروی مدل اس و استقبال قابل توجه خریداران، اکنون نوبت به خودروی مدل اکس رسیده است که با قیمتی ارزان روانه بازار شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از وب سایت تک شات - مرتضی یعقوبی: پس از عرضه موفقیت آمیز نسخه های ارزان قیمت خودروی مدل اس و استقبال قابل توجه خریداران، اکنون نوبت به خودروی مدل اکس رسیده است که با قیمتی ارزان روانه بازار شود. 

رونمایی از مدل ارزان قیمت تسلا +عکس
 
این خودروی 74 هزار دلاری با نام 60D و با باتری60 کیلو وات ساعت عرضه خواهد شد که البته ظرفیت اصلی باتری این خودرو همانند مدل 75D، برابر با 75 کیلو وات ساعت است که از طریق نرم افزار به 60 کیلو وات ساعت محدود شده است. اما خریداران در صورت تمایل و با پرداخت 9500 دلار می توانند این ظرفیت را به حداکثر یعنی 75 کیلو وات ساعت برسانند.
 
در خصوص توان این باتری نیز باید گفت که با یک بار شارژ کامل می تواند انرژی لازم برای پیمودن مسافت 321 کیلومتر را تامین کند که چیزی حدود 60 کیلومتر کمتر از مدل 75D است.
 
به گفته تسلا، عملکرد این خودرو فرق چندانی با مدل 75D ندارد و می تواند در مدت 6 ثانیه، سرعت خود را از صفر به صد برساند و با حداکثر سرعت 210 کیلومتر بر ساعت حرکت کند.
 
 
رونمایی از مدل ارزان قیمت تسلا +عکس

حال نسخه ارزان قیمت مدل اکس می تواند برای آن دسته از علاقه مندانی که تاکنون از قدرت مالی کافی برای خرید خودروهای این شرکت برخوردار نبودند، بهترین گزینه برای خرید باشد.
 
ناگفته نماند که در این مدل برخی ویژگی ها و قابلیت ها وجود نخواهند داشت که از میان آن ها می توان به اتو پایلوت، حالت دفاعی Bioweapon و درب های Self-Presenting اشاره کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: