کد خبر: ۶۶۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
تعداد بازدید: ۵۳۱
کاپیتان تیم ملی فوتبال با پیکانی ها تماس نگرفت.
تیموریان با پیکانی ها تماس نگرفت/ کاپیتان تیم ملی در آمریکا یا تایلند؟
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، آندرانیک تیموریان هافبک مورد نظر باشگاه پیکان که طی این هفته چند نوبت با مجید جلالی مذاکره داشت قرار بود دیشب پاسخ نهایی خود به پیشنهاد مالی این باشگاه را اعلام کند اما با پیکانی ها تماس نگرفت. 

باشگاه پیکان پیشنهاد 600میلیون تومانی به تیموریان ارایه کرده بود و قرار شده بود این بازیکن فکر کند و به این پیشنهاد پاسخ بدهد.

تیموریان ظهر روز گذشته در تماس با مسوولان این باشگاه از آنها فرصت 48 ساعته برای پاسخ دادن خواسته بود اما آنها موافقت نکردند و به وی گفتند باید تا شب نظرش را اعلام کند که این اتفاق رخ نداد. 

گفتنی است؛ تیموریان از یک باشگاه آمریکایی و یک باشگاه تایلندی پیشنهاد دارد و مذاکراتی را نیز با آنها انجام داده اما هنوز در این باره اظهارنظری نکرده است. 

با توجه به عدم تماس تلفنی تیموریان با پیکانی ها این احتمال وجود دارد که کاپیتان تیم ملی با یکی از این دو باشگاه خارجی به توافقات اولیه رسیده باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: