کد خبر: ۶۶۴۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
تعداد بازدید: ۷۳۳
نامجومطلق؛
پیشکسوت استقلال گفت: «در تاریخ استقلال گنجینه ای از بهترین‌ها وجود دارند که هر کدامشان می‌توانند برای قهرمان کردن این تیم گزینه خوبی باشند.»
روزی به استقلال برمی گردم که شماره یک نیمکت باشمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، در سال‌هایی که پول حرف اول و آخر فوتبال را نمی زد، مجید نامجو مطلق با دریبل‌ها و گل‌هایش در قلب میدان لاجوردی‌ها، همه را مبهوت می‌کرد اما سهم خودش از آن نمایش‌های چشم نواز کلاهی بود که باد آن را برد.
 
او اگر بیست سال دیرتر در مخمل سبز آفتابی می‌شد آغوش تمام دوآتشه‌ها را آکنده از بوی تابستان می‌کرد و خود لای پر قو نفس می‌کشید.
 
اظهارات نامجو مطلق را در ادامه می خوانید:
 
* روزهای سخت و دلهره آور گل گهر تمام شد؟
- بله، تیمی که در سراشیبی سقوط بود را تحویل گرفتیم و در لیگ یک نگه داشتیم. من در نیم فصل دوم گل گهر را پنجم کردم. این یعنی اگر از ابتدا کنار تیم بودم مدعی صعود می‌شدیم.
 
* اتفاقات بودار را روی پرده و پشت پرده لیگ یک حس کردید؟
- بهتر است حرفی نزنم. بالاخره لیگ 40 تیمی، نظارت و کنترل بیشتری می‌خواهد و نباید به امان خدا رها شود. من البته اجازه ندادم گل گهر در دام حاشیه‌ها بیفتد.
 
* از نبرد آبی‌ها در عصر خرمشهر حرف بزنیم.
- نتیجه بازی نشان خواهد داد که کادر فنی پس از عدم تحقق تمام خواسته هواداران در لیگ جبران مافات کرده یا نه. به هر حال استقلالی‌ها از همان روز اول جام می‌خواستند.
 
* تب گمانه زنی‌ها برای انتخاب سکاندار فصل بعد استقلال هم بالا رفته!
- کسانی که به شایعات دامن زدند خواسته یا ناخواسته تمرکز کادر فنی را در آستانه فینال به هم ریختند. اینجا اروپا نیست که در نیمه راه مربی فصل بعد را مشخص کنند.
 
* شنیدیم با شما هم صحبت‌هایی شده!
- من بارها گفتم فقط زمانی که نفر اول باشم روی آن نیمکت می‌نشینم.
 
* فکر می‌کنید کی نوبت مجید نامجو مطلق برسد؟
- به این چیزها فکر نمی کنم. من بهترین سال‌های زندگی‌ام را در این تیم گذراندم و لبخند را بر لبان هواداران نشاندم. در عرصه مربیگری هم فکر می‌کنم خودم را تا امروز ثابت کرده ام. اما با تمام این حرف‌ها هیچ وقت دنبال سهم خواهی نبودم.
 
* شما گزینه خارجی را برای نیمکت آبی مناسب می‌دانید؟
- داخلی و خارجی اش فرقی ندارد. کسی که روی صندلی رهبری استقلال می‌نشیند از هر نظر باید بهترین باشد. نیمکت این تیم جای طرح کاد و جای تجربه اندوزی نیست. بعد هم...
 
* بعد هم چی؟
- در تاریخ استقلال گنجینه ای از بهترین‌ها وجود دارند که هر کدامشان می‌توانند برای قهرمان کردن این تیم گزینه خوبی باشند. اینطوری نیست که دست مدیران باشگاه در هر مقطعی خالی باشد. فقط کافی است اسم‌ها را مرور کنند.
 
* و نگاه شما به فینال باشگاه‌های اروپا؟
- این فینال تمام اسپانیایی خیلی تماشایی نبود. اگر بایرن می‌آمد فینال، محشر می‌شد. با این وجود اتلتیکو با اندیشه‌های سرمربی‌اش یقه رئال را گرفت و اگر بدشانسی نمی‌آورد جام را مال خود کرده بود. در واقع زیزو خیلی خوش شانس بود که در یک شب معمولی فاتح اروپا شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: