کد خبر: ۶۶۱۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
تعداد بازدید: ۱۰۸۲
معاون کمیته اخلاق گفت: تا زمانی که اصالت فایل ها در مراجع ذی صلاح به اثبات نرسد هرگز کمیته اخلاق ورود نخواهد کرد و امیدوارم دیگر شاهد چنین رفتارهایی نباشیم.

جنجالی انتشار فایل صوتی بیرانوند/ ورود به زندگی شخصی و خصوصی افراد کار درستی نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، عبدالله سمامی  درباره فایل صوتی منتشر شده از علیرضا بیرانوند اظهار داشت: اولا ورود به زندگی شخصی و خصوصی افراد کار درستی نیست و ثانیا هیچ شخصی علاقه ندارد تا آبرو و حیثیت خودش را در معرض خطر بگذارد و ثالثا اقدام و انتشار چنین فایل هایی معلوم نیست توسط چه شخص و یا اشخاصی و با چه نیت و چه مقاصدی منتشر می شود.

وی در ادامه افزود: به نظر بنده نفس اینگونه اقدام و انتشار این گونه فایل ها صرف نظر اینکه اصالت داشته باشد یا خیر عین بی اخلاقی محسوب می شود.

سمامی در پایان گفت: تا زمانی که اصالت این گونه فایل ها در مراجع ذی صلاح به اثبات نرسد هرگز کمیته اخلاق ورود نخواهد کرد و امیدوارم دیگر شاهد چنین رفتارهایی نباشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: