کد خبر: ۶۵۱۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹
تعداد بازدید: ۱۲۷۲
شرکت اورال‌-بی (Oral-B) هم امسال در کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016 شرکت کرد و مسواک هوشمند Oral-B Genius را به عنوان یک گجت هوشمند تازه از تولیدات این شرکت معرفی کرد.

مجله دیجی کالا - فرزانه احسانی مؤید: شرکت اورال‌-بی (Oral-B) هم امسال در کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016 شرکت کرد و مسواک هوشمند Oral-B Genius را به عنوان یک گجت هوشمند تازه از تولیدات این شرکت معرفی کرد.

Oral-B Genius؛ اولین مسواک هوشمند

اورال-بی که در زمینه‌ی تولید محصولات بهداشتی و سلامت دهان دندان فعالیت دارد، یک مسواک الکترونیکی هوشمند ساخته که قرار است دندان‌ها را حتی بهتر از مسواک‌های برقی تمیز کند.

برای کار با مسواک Oral-B Genius باید ابتدا اپلیکیشن مخصوصی را روی گوشی هوشمندتان نصب کنید. سپس موبایل‌تان را به وسیله‌ی یک وسیله‌ی نگهدارنده‌ که ویژه‌ی این کار طراحی شده روی آینه‌ی دستشویی نصب کنید. نمایشگر موبایل باید در جایی مقابل دهان باشد.

حالا گوشی از طریق اپلیکیشنی که در آن نصب شده با حسگرهای حرکتی تعبیه‌شده در مسواک مرتبط می‌شود. مسواک با کمک تکنولوژی موقعیت‌یابی (Position Detection Technology) تشخیص می‌دهد که آیا تمام دندان‌ها به‌خوبی مسواک شده‌اند یا خیر.

Oral-B Genius یک ویژگی دیگر به نام SmartRing هم دارد که 12 رنگ مختلف برای حلقه‌ی رنگی دور مسواک فراهم می‌کند.

مسواک هوشمند Oral-B Genius از تیرماه وارد بازار خواهد شد.

Oral-B Genius؛ اولین مسواک هوشمند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: