کد خبر: ۶۵۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴
تعداد بازدید: ۱۴۷۰
برای زیباترشدن جنین چه کارهایی باید انجام دهیم مادران باردار چه خوراکی هایی باید مصرف کنند تا جنیننشان چهره ای زیبا داشته باشد برخی میوه ها تاثیرات بسزایی در زیبایی جنین دارند و می توانند باعث سلامتی بیشتر وی شوند

به گزارش شفاآنلاین،برخی میوه ها تاثیرات بسزایی در زیبایی جنین دارند و می توانند باعث سلامتی بیشتر ویشوند.میوه‌های قرمز رنگ مثل انار، هلو و سیب بر زیبایی جنین اثرگذار است و از بروز بیماری‌های مختلف جلوگیری می‌کند.

انار در زیبایی افراد تأثیرات بسیار دارد و التهاب مفاصل را کاهش و همچنین کبد را سالم نگه می‌دارد، همچنین مصرف انار در بهبود سرماخوردگی و درد و التهاب گلو و بیماری‌های پوستی تأثیرات زیادی در بزرگسالی دارد.

میوه‌هایی که سبز پررنگ یا قرمز هستند مثل انار، گریپ فروت و سیب برای سلامت کبد و اندام‌های بدن مفید هستند و در هر وعده غذایی حتما باید سالاد و سبزیجات باید مصرف شود در این صورت زنان باردار می توانند زیبایی جنین خود را تضمین کنند.

آب انار آنتی اکسیدان قوی است و باعث بهبود بیماری های کبدی می شود. مصرف زیاد آب انار باعث ترشح اسید معده و زخم معده می‌شود. میوه‌های قرمز آنتی اکسیدان زیادی دارند مصرف انار باعث کاهش وزن افراد می‌شود و محفظه‌های پوستی را باز می‌کند.برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: