کد خبر: ۸۳۱۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷
تعداد بازدید: ۱۸۸
براساس گزارش رسانه‌های آلمانی، در صورتی که اوضاع برای باشگاه دورتموند در چند بازی سخت آتی طبق برنامه پیش نرود، خوزه مورینیو به عنوان گزینه شماره یک جانشینی سرمربی بحرانزده این تیم با چتر نجات در برلین فرود خواهد آمد.
دورتموند آماده پذیرایی از آقای خاص
به گزارش خبرداغ به نقل ازایرنا ، نشریه بیلد آلمان مدعی شد که سران باشگاه دورتموند از نتایج این تیم در فصل جاری تحت هدایت «لوسین فاوره» راضی نیستند؛ این در حالی است که زنبورها در حال حاضر با یک امتیاز کمتر ار مونشن‌گلادباخ و هم امتیاز با بایرن مونیخ، در رده چهارم جدول بوندسلیگا جای دارند.

زنجیره عملکردهای ناامید کننده فاوره که با تنها یک پیروزی از پنج بازی همراه بود، با پیروزی آخر هفته دورتموند مقابل مونشن‌گلادباخ متوقف شد تا فاوره اندکی از فشار خارج شود؛ این در حالی است که در لیگ قهرمانان نیز یک تساوی مقابل بارسلونا و یک پیروزی مقابل اسلاویا پراگ کافی بود تا تیم آلمانی در صدر جدول گروه به شدت دشوار ششم جای بگیرد.


با این حال، فاوره چند هفته سرنوشت‌ساز را پیش رو دارد که به نظر تکلیف آینده وی را روشن خواهد کرد؛ دورتموند باید ۲ بار مقابل اینترمیلان صف‌آرایی کند و علاوه بر این در جام حذفی آلمان بار دیگر باید به مصاف مونشن گلادباخ برود؛ شاگردان فاوره در بوندسلیگا نیز باید با شالکه، وولفسبورگ و بایرن مونیخ پیکار کنند.

در این بین، مورینیو که شایعات زیادی در خصوص بازگشت احتمالی وی به سانتاگو برنابئو شنیده می شود، به شدت مورد اعتماد «هنس یوآخیم واتسکه» رییس باشگاه دورتموند است؛ این ۲ به طور مکرر با یکدیگر در تماس بوده و حتی چند فصل پیش در یکی از دیدارها مرد پرتغالی به عنوان میهمان ویژه رییس شاهد دیدار دورتموند بود.

دورتموند آماده پذیرایی از آقای خاص

مورینیو نیز در مصاحبه‌ای با بیلد گفته بود: عملکرد دورتموند و توانایی این تیم در رقابت با غول‌هایی همچون بایرن مونیخ، تحسین‌برانگیز است.

فاوره فصل گذشته دورتموند را به رتبه دوم بوندسلیگا رساند و تا لحظه آخر پابه‌پای بایرن مونیخ حرکت کرد اما تیم تحت هدایت وی در جام حذفی و لیگ قهرمانان موفق نبود و در هر ۲ تورنمنت در مرحله یک هشتم حذف شد.

اگرچه فصل هنوز به مقاطع حساس خود نرسیده و تازه ابتدای کار است اما انتظار می‌رود جنگ دوباره‌ای بر سر قهرمانی بوندسلیگا مابین بایرن و دورتموند در بگیرد و در این مسیر، سه دیدار آتی دورتموند مقابل تیم‌های هفتم، دوم و سوم این لیگ می‌تواند نقش کلیدی را در تلاش زنبورها برای پایین کشیدن باوارایی‌ها از تخت پادشاهی ایفا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: