کد خبر: ۸۳۱۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
تعداد بازدید: ۲۰۱
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد:
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از تمدید مهلت بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیاتی تا چهارم آبان ماه خبر داد.
تمدید مهلت بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیاتی

به گزارش خبرداغ ، مهلت برخورداری از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیاتی که پیشتر تا پایان مهر امسال اعلام شده بود به مدت چهار روز دیگر تمدید شده است.

قرار است آن دسته از مودیانی که بدهی های مالیاتی خود را در مهلت تعیین شده پرداخت کنند، مودی خوش حساب تلقی شده، با رعایت مقررات ماده ۱۹۱ قانون مالیات‌های مستقیم، ۱۰۰ درصد از جرایم مالیاتی قابل بخشش آنها مورد بخشودگی قرار گیرد.


به گزارش سازمان امور مالیاتی کشور، «امید علی پارسا» با صدور بخشنامه‌ای اعلام کرد: به دلیل استقبال گسترده مودیان مالیاتی از تسهیلات بخشودگی جرایم مالیاتی و دریافت گزارش‌های متعدد مبنی بر حجم زیاد ارایه و تسلیم درخواست های بخشودگی جرایم مالیاتی، با توجه به ضیق وقت تا انقضای مهلت مقرر، ادارات امور مالیاتی قادر به پاسخگویی به جمیع درخواست‌های ارایه شده نبودند.

بر این اساس، به منظور بهره مندی حداکثری از این تسهیلات، درخواست هایی که تا پایان روز شنبه (۴ آبان) به ادارات امور مالیاتی واصل شود، در صورت رعایت سایر موارد مندرج در بخشنامه مذکور، از مصادیق بهره‌مندی از بخشنامه بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم برخوردار می شود.

معاون مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور پیش از این گفته بود: در صورت عدم پرداخت بدهی مالیاتی قطعی شده و برخورداری از تسهیلات یاد شده تا پایان سال جاری، این امکان در سال آینده فراهم نخواهد بود.


ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: