کد خبر: ۸۳۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
تعداد بازدید: ۲۲۸
حبیبی از سوء قصد به بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خمینی شهر خبرداد و گفت: متهم به زندان معرفی شده است.
سوء قصد به بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خمینی شهربه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به سوء قصد به بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خمینی شهر گفت: این متهم به اتهام شروع به قتل عمدی و ایراد جرح عمدی با چاقو، با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شده است.

وی افزود: در تاریخ ۲۸/۷/۹۸ فردی که در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خمینی شهر دارای پرونده سرقت مقرون به آزار بوده، پس از صدور قرار جلب به دادرسی علیه وی و ارسال پیامک از طریق سامانه ثنا برای نامبرده، راسا به شعبه بازپرسی مراجعه و از فرصت استفاده کرده و بنا به اعتراف اولیه، به قصد قتل بازپرس به وی حمله می‌کند.

حبیبی در ادامه عنوان کرد: با دخالت افراد حاضر در محل شعبه و مأموران از وقوع این امر جلوگیری می‌شود و تنها موفق به وارد نمودن جراحت به کتف بازپرس می‌شود.

حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه همکار قضایی آسیب جدی ندیده و پس از درمان اولیه از بیمارستان ترخیص شده و مراحل رسیدگی در خصوص این پرونده در حال اقدام است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: