کد خبر: ۸۳۱۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲
تعداد بازدید: ۱۸۹
رییس کل دادگستری یزد از شناسایی و انهدام یک باند سازمان یافته قاچاق نفت کوره که در استان یزد و استانهای همجوار فعالیت می کرد، خبر داد.
شناسایی و انهدام باند قاچاق سوخت در مهریز یزدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، غلامعلی دهشیری در این رابطه گفت: به دنبال بررسی های اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان، مشخص گردید شبکه ای گسترده و سازمان یافته به خرید، فروش و حمل و عرضه خارج از قواعد توزیع نفت کوره یارانه ای اقدام می نمایند که از محل این اقدامات غیر قانونی ماهانه میلیارد‎ها ریال از یارانه اختصاص یافته به بخش تولید و کاهش قیمت ها برای استفاده مصرف کننده را حیف و میل و منافع بادآورده ای را سودجویانه و فرصت طلبانه از آن خود می کنند.

وی تصریح کرد: تلاطم های موجود در بازار مصالح ساختمانی و افزایش روز افزون قیمت ها می تواند متأثر از اقدامات غیر قانونی مشابه این باند و فعالیت های مخرب آنان باشد.

این مقام قضایی با اشاره به دستگیری ۴ نفر از اعضای این باند، ابراز داشت: با بررسی های اطلاعاتی به عمل آمده توسط اداره اطلاعات استان، ۴ نفر شناسایی و دستگیر و به اتهام مشارکت در اخلال در نظام تولید کشور از طریق سوء استفاده از فروش غیر مجاز مواد اولیه به میزان ۲۲۰تریلی نفت کوره تحت قرار به زندان معرفی شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: