کد خبر: ۸۳۱۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱
تعداد بازدید: ۲۳۹
در این خبر عنوان شده که مومن نسب در رابطه با پرونده آمدنیوز بازداشت شده و یکی از رابطین روح الله زم در داخل کشور بوده است.
روح الله مومن نسب بازداشت شد؟

به گزراش خبرداغ ، روح الله مومن نسب کارشناس فضای مجازی به شایعه بازداشت خود خندید و گفت: تکذیب می‌کنم و همین که اکنون با شما در حال صحبت هستم به این معنی است که بازداشت من کذب است.

البته در همین زمینه روز گذشته غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی دستگاه قضا بازداشت افرادی غیر از روح الله زم در پرونده آمدنیوز را قویاً تکذیب کرد و گفت: تا امروز غیر از روح الله زم فرد دیگری از بخش‌های دیگر چه در دولت و چه در قوه قضاییه و نیرو‌های مسلح بازداشت نشده است و بی جهت کسی گمانه زنی نکند و انگشت اتهام به طرف کسی دراز نشود و اجازه دهند نیرو‌های امنیتی کار خود را انجام دهند، البته ما با دستگیری این فرد اطلاعات گران قیمتی را به دست آوردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: