کد خبر: ۸۳۱۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵
تعداد بازدید: ۲۸۱
پیشکسوت استقلال گفت: متاسفم که در پرافتخارترین تیم ایران در قاره آسیا به یک پرسپولیسی حکم می‌دهند. شاید آقایان دوست ندارند و از این می‌ترسند که استقلالی‌ها حضور داشته باشند.
جباری: متاسفم که به یک پرسپولیسی حکم می‌دهند
به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا ، پیشکسوت استقلال گفت: متاسفم که در پرافتخارترین تیم ایران در قاره آسیا به یک پرسپولیسی حکم می‌دهند. شاید آقایان دوست ندارند و از این می‌ترسند که استقلالی‌ها حضور داشته باشند.

«علی جباری» اظهار داشت: امروز مدیرعامل باشگاه استقلال یک پرسپولیسی را به عنوان مشاور خود منصوب کرده که تاسف برانگیز است.


وی افزود: پرسش من از امیرحسین فتحی این است که در باشگاه بزرگ استقلال هیچ پیشکسوتی که عمر و جوانی‌اش را برای این تیم گذاشته است شایستگی ندارد و باید یک پرسپولیسی حکم بگیرد؟

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: متاسفانه مدیریت باشگاه استقلال با اشتباهاتی که انجام می‌دهد این تیم را به حاشیه برده و آرامش را از استقلال می‌گیرد.

وی تاکید کرد: استقلال در چهار بازی اخیر خود در لیگ برتر و جام حذفی به پیروزی رسیده و این نشان می‌دهد این تیم در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال اگر بتواند پارس جنوبی جم را شکست دهد می‌تواند خود را به عنوان یک مدعی در لیگ نوزدهم مطرح کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: