کد خبر: ۸۳۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
تعداد بازدید: ۲۰۰
سرگئی ورشینین، معاون وزیر امور خارجه روسیه ایجاد منطقه امن در شمال سوریه تحت نظارت سازمان ملل را اقدامی بی‌فایده خواند. ورشینین همچنین از آمریکا خواست اشغالگری در التنف را پایان دهد و گفت: حضور ارتش آمریکا در این منطقه غیرقانونی است این منطقه متعلق به سوریه است
مسکو: نیازی به منطقه

وزارت خارجه روسیه ایجاد منطقه امن در شمال سوریه تحت نظارت سازمان ملل را اقدامی بی‌فایده خواند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، سرگئی ورشینین، معاون وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با نووستی به توافق شمال سوریه و مذاکرات اخیر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه اشاره کرد و گفت توافق اخیر با ترکیه شامل حضور نیروهای ترکیه در شهرهای منبج و عفرین نمی‌شود.

وی ایجاد منطقه امن در شمال سوریه تحت نطارت سازمان ملل را اقدامی بی‌فایده خواند و گفت نیازی به این کار نیست.

ورشینین همچنین از آمریکا خواست اشغالگری در التنف را پایان دهد و گفت: حضور ارتش آمریکا در این منطقه غیرقانونی است این منطقه متعلق به سوریه است این‌ها غیرقانونی در التنف هستند و مسیر عراق به سوریه را بسته‌اند ما حضور آمریکایی‌ها در التنف را غیرقانونی می‌دانیم و می‌خواهیم این اشغالگری پایان یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: