کد خبر: ۸۳۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴
تعداد بازدید: ۱۳۲
فرماندار شوشتر درخصوص سقوط یک پهپاد در روستای مگرنات دو شعیبیه این شهرستان توضیح داد. او گفت: این پهباد با کنترل نیروهای مالک در روستای مگرنات دو شعیبیه شوشتر به زمین نشست و توسط همین نیروها نیز به آشیانه برگشت.
‌توضیح فرماندار شوشتر در خصوص سقوط یک پهپاد: این پهباد مربوط به نیروهای داخلی است / اکنون نیز تحت مراقبت نیروهای مالک به زمین نشست و به آشیانه برگشت / پهباد جهت انجام تست‌های آزمایشی نیروهای داخلی به پرواز درآمده بود

فرماندار شوشتر درخصوص سقوط یک پهباد در روستای مگرنات دو شعیبیه این شهرستان توضیح داد.

به گزراش خبرداغ ، حسین پنبه‌دانه‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص سقوط این پهباد که امروز بعد از ظهر (یکم آبان ماه) رخ داد، اظهار کرد: این پهباد مربوط به نیروهای داخلی بوده و اکنون نیز تحت مراقبت نیروهای مالک است.

وی با بیان اینکه مورد خاصی وجود نداشته است، گفت: این پهباد آزمایشی و جهت انجام تست‌های آزمایشی نیروهای داخلی به پرواز درآمده بود.

فرماندار شوشتر عنوان کرد: این پهباد با کنترل نیروهای مالک در روستای مگرنات دو شعیبیه شوشتر به زمین نشست و توسط همین نیروها نیز به آشیانه برگشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: