کد خبر: ۸۳۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
تعداد بازدید: ۱۴۷
سردار شریف با تاکید بر اینکه ضرورتی برای تعجیل در بیان مطالب و جزئیات در خصوص سر شبکه این کانال ضد انقلاب وجود ندارد، گفت: با تدبیر، حکمت و عقلانیت جزئیات بیشتری در خصوص این اقدام اطلاعاتی پیچیده، در زمان لازم به اطلاع افکار عمومی و ملت شریف ایران خواهد رسید.
سخنگوی سپاه: بخش عمده‌ای از اعضای شبکه «زم» در داخل کشور شناسایی شدند / دسترسی نسبتا مطمئنی به عوامل داخلی کمک کننده به این شبکه و سرویس‌های خارجی حامی آن وجود دارد / نیاز چندانی به اعترافات او نیست / در آینده ای نزدیک گزارشی در این خصوص از صداوسیما پخش خواهد شد

سخنگوی سپاه گفت: بخش عمده‌ای از اعضای شبکه زم شناسایی شده‌اند و دسترسی نسبتا مطمئنی به عوامل داخلی کمک کننده به این شبکه ضد انقلاب و سرویس‌های خارجی حامی آن وجود دارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به دستگیری سرشبکه کانال ضد انقلاب آمدنیوز توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج)در سازمان اطلاعات سپاه و تاکید بر اینکه این اقدام مقتدرانه و غافلگیر کننده سردرگمی و حیرت توام با هراس ضدانقلاب و حامیان این عنصر مزدور از اشراف و اقتدار اطلاعاتی سپاه را به همراه داشته است، گفت: تلاش سراسیمه و منفعلانه سرویس‌های اطلاعاتی حامی مدیر کانال آمدنیوزکه طی روزهای اخیر از زبان رسانه های آنها ، با "هیجان سازی" به منظور ایجاد اختلال در روند اطلاع‌رسانی صورت می پذیرد، حربه‌ای ناکارآمد و نخ نما شده است.

سردار شریف با تاکید بر اینکه ضرورتی برای تعجیل در بیان مطالب و جزئیات در خصوص سر شبکه این کانال ضد انقلاب وجود ندارد، گفت: با تدبیر، حکمت و عقلانیت جزئیات بیشتری در خصوص این اقدام اطلاعاتی پیچیده، در زمان لازم به اطلاع افکار عمومی و ملت شریف ایران خواهد رسید.

سخنگوی سپاه با اشاره به گمانه زنی‌ها و مباحث مطرح شده در روزهای اخیر در خصوص افراد مرتبط با سرشبکه کانال معاند آمد نیوز، گفت: با توجه به این که فرایند رصد و کنترل اطلاعاتی این عنصر مزدور در مدت طولانی صورت گرفته است، بخش عمده‌ای از اعضای شبکه زم شناسایی شده‌اند و دسترسی نسبتا مطمئنی به عوامل داخلی کمک کننده به این شبکه ضد انقلاب و سرویس‌های خارجی حامی آن وجود دارد و نیاز چندانی به اعترافات مرسوم توسط نامبرده نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: بدیهی است مرتبطان و حامیان این کانال ضد انقلاب که متحمل ضربه سهمگین و سختی از سپاه شده اند، نوک پیکان تهاجم خود را به سمت مسئولان سازمان اطلاعات سپاه قرار دهند و در تلاش هستند افکار عمومی را از عملکرد این شبکه ضد انقلاب و ضد نظام و مردم منحرف کنند، اما دروغ پردازی ها و ایجاد سناریوهای فرعی خللی در روند پیگیری و اطلاع رسانی دقیق این پرونده ایجاد نخواهد کرد.

سخنگوی سپاه کارکرد کانال ضدانقلاب آمد نیوز را ناامن سازی افکار و اذهان مردم ، ایجاد اختلاف بین ارکان مختلف نظام و شبهه افکنی در خصوص کارآمدی نهادها و بخش‌های مختلف عنوان و تاکید کرد: سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجازه نخواهد داد این عملیات بزرگ و افتخار آمیز با تلاش های شوم و مذبوحانه عده ای ، فرصتی برای اختلاف در اقشار جامعه ایجاد کند.

به نقل از سپاه نیوز؛سردار شریف در پایان اعلام کرد: در آینده ای نزدیک افکار عمومی در جریان بخشی از مسائل مربوط به سرشبکه کانال معاند آمدنیوز قرار خواهند گرفت و گزارشی در این خصوص از رسانه ملی پخش خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
0
0
یک پهپاد ناشناس در بخش شعیبیه شوشتر سقوط کرد
یک پهپاد ناشناس در بخش شعیبیه شوشتر سقوط کرد

اهواز - ایرنا - یک پهپاد ناشناس بعدازظهر روز چهارشنبه در روستای مگرنات از توابع بخش شعیبیه شوشتر سقوط کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوشتر با تایید این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: لاشه این پهپاد برای بررسی بیشتر به یک مکان امن منتقل شده است.

سرهنگ حسین نیسی زاده افزود: هنوز اطلاعات دقیقی در مورد این پهپاد اعلام نشده و منتظر بررسی تیم تخصصی هستیم‌.

شعیبیه شوشتر با ۵۸ روستا از بخش های تابعه شهرستان شوشتر است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: