کد خبر: ۸۳۰۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۵۴۲
شنیده‌ها حاکی از آن است که بزودی یکی از مشاوران کنونی مدیرعامل بانک شهر به عنوان عضو هیات مدیره به بانک مرکزی معرفی خواهد شد.

احتمال حضور یک فرد به گزارش سرویس بانک و بیمه خبرداغ؛ فرد مذکور در حال حاضر یکی از مشاوران احمد درخشنده مدیرعامل بانک شهر بوده که گویا قرار است به نمایندگی از یکی از شهرداری‌های کشور، برای عضویت در هیات مدیره این بانک معرفی شود.

ناگفته نماند که براساس اسنادی که به دست آمده است، فرد مذکور حکم محرومیت از انتصاب در پست‌های حساس مدیریتی در دستگاه‌های دولتی و دستگاه‌های مشمول داشته که طبق این حکم این محرومیت ۱۰ ساله است.

حال سوال این است که فردی که از سوی مقامات قضایی به ۱۰ سال انفصال از خدمت محکوم شده، چگونه ممکن است در بانک شهرداری های کشور، به عنوان مدیر منصوب و بزودی به عنوان عضو هیات مدیره معرفی شود؟! آیا این انتصاب آگاهانه بوده و بانک مرکزی فرد مورد اشاره را چگونه تایید خواهد کرد؟

منبع: 90اقتصادی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: