کد خبر: ۸۳۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۳۰۱
هافبک تهاجمی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد به بازی خوب تیمشان امتیازی تعلق نمی‌گیرد، اما به دنبال آن هستند تا در بازی‌های بعدی نتایج اخیر را جبران کنند.
به گزراش خبرداغ به نقل از ورزش سه ،تیم فوتبال پیکان در آخرین هفته از رقابت‌های لیگ آزادگان در مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تن به شکست دو بر یک داد تا با 5 امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار بگیرد.

تک‌گل تیم پیکان توسط سعید واسعی هافبک هجومی این تیم از روی ضربه ایستگاهی به دست آمد.

واسعی: دیدم بیرانوند زاویه را باز گذاشته است

وی در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در ابتدا در خصوص شرایط تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: «به‌هرحال ما در چند دیدار است که خوب بازی می‌کنیم اما نتیجه لازم را نمی‌گیریم و این را هم می‌دانیم که به بازی خوب امتیاز تعلق نمی‌گیرد.»

وی در ادامه افزود: «کل اعضای تیم به آقای فرکی اعتماد کامل داریم و به‌هیچ‌وجه دلمان نمی‌خواهد ایشان تحت‌فشار قرار بگیرند. به هر حال وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد آقای فرکی بیشتر از هرکسی احساس مسئولیت می‌کند و ما هم‌قسم شدیم تا در بازی‌ها آینده ضمن ارائه یک بازی خوب بتوانیم نتیجه بگیریم تا هر چه زودتر از این شرایط خلاص شویم.»

واسعی: دیدم بیرانوند زاویه را باز گذاشته است

واسعی در ارتباط با آخرین دیدار پیکان که در مقابل پرسپولیس برگزارشده بود گفت: «نبود تماشاگر حداقل این حسن را داشت که همگی کیفیت تیم ما را بهتر ببینند وانصافا به گواه خیلی‌ها ما مستحق این شکست نبودیم و می‌توانستیم در صورت حفظ تمرکز حتی برنده از این بازی خارج شویم اما پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و از تجربه بیشتری نسبت به تیم ما برخوردار است و با استفاده از همین عنصر تجربه بالاخره توانستند امتیاز این دیدار را به نفع خودشان به پایان ببرند.»

واسعی: دیدم بیرانوند زاویه را باز گذاشته است

وی در خصوص گل زیبایی که به ثمر رسانده بود بیان کرد:

«اتفاقاً در تمرین قبل از بازی از همین زاویه چند شوت را روانه دروازه کردم و اتفاقاً در حین بازی هم یک ضربه ایستگاهی از همان زاویه به نفع تیم ما اعلام شد که من هم از این فرصت استفاده کردم و توانستم دروازه پرسپولیس را بازکنم. اگر بخواهم توضیحات بیشتری بدهم باید اضافه کنم وقتی دیدم بیرانوند کمی به سمت دیوار دفاعی متمایل شده است از تصمیم خود برای رد کردن توپ از روی دیوار دفاعی صرف‌نظر کردم و ترجیح دادم زاویه موافق بیرانوند را نشانه بگیرم که خوشبختانه تبدیل به گل شد. اما حیف که در پایان، بازی را واگذار کردیم و این گل برای گرفتن یک امتیاز کافی نبود و این از همه‌چیز مهم‌تر است.»

مهاجم جوان پیکان درباره خوشحالی بعد از گلی که به ثمر رساند و اینکه گفته می‌شد عدد چهار را به پرسپولیسی‌ها نشان داده است بیان کرد:

«باور کنید من به هیچ وجه اهل حاشیه نیستم و همواره برای طرفداران هر دو تیم استقلال و پرسپولیس احترام زیادی قائلم و این را فقط در حد شعار نمی‌گویم و قلبا برای همه آن‌ها ارزش قائلم و هیچ‌وقت در عمر فوتبالی من چنین حرکاتی را نخواهید دید. در مورد آن خوشحالی بعد از گل هم همان‌طور که قبلاً هم گفتم من عدد 44 را به خاطر یکی از دوستانم نشان دادم که این متأسفانه باعث بروز شائبه و شایعاتی در فضای مجازی شد. باور کنید اگر می‌دانستم تا این حد این موضوع حساسیت ایجاد می‌کند هرگز این 44 را هم نشان نمی‌دادم و در کل دلم نمی‌خواهد وارد این فضا شوم.»

واسعی: دیدم بیرانوند زاویه را باز گذاشته است

وی درباره اینکه پیکان چرا باید تا این حد راحت دروازه‌اش باز شود و اینکه آیا خط دفاعی پیکان نیاز به تقویت دارد تصریح کرد: «ما وقتی گل می‌زنیم همه تیم گل می‌زنند و همان‌طور اگر گل بخوریم انگار همه گل خوردیم و اصلاً صرفانمی توان خط دفاعی را مقصر قلمداد کرد. من فکر می‌کنم تنها در بعضی از اوقات بازی خصوصاً 15 دقیقه آخر هر نیمه تا حدی تمرکز تیمی را از دست می‌دهیم و دروازه‌مان باز می‌شود که باید در بازی‌های بعدی روی این نقطه‌ضعفمان کارکنیم.»

واسعی در مورد حجم زیاد بازی‌ها هم اظهار داشت: «ما وقتی ادعا می‌کنیم سال‌ها تیم اول آسیا هستیم باید بتوانیم هر چهار روز به میدان برویم و این نمی‌تواند بهانه درستی برای مصدومیت‌ها باشد هرچند قبول دارم از لحاظ سخت‌افزاری در مضیقه به سر می‌بریم.»

سعید واسعی در ابتدای فصل قول داد که به‌اندازه شماره پیراهنش یعنی عدد 10 گل زنی کند. خودش در همین رابطه خاطرنشان کرد: «تا به این هفته که موفق به زدن سه گل شده‌ام که فکر می‌کنم با توجه به پستم که پشت مهاجم است و باید در کارهای دفاعی هم کمک کنم این آمار نمی‌تواند بد باشد اما به قولی که دادم عمل خواهم کرد. ولی اگر ضربات پنالتی را هم می‌زدم تا حالا شاید 6 گله بودم. اما حالا خوشبختانه شهریار مغانلو به‌خوبی ضربات پنالتی را می‌زند و من هم هیچ مشکلی از این بابت ندارم و امیدوارم تا پایان فصل شهریار همین روند را ادامه دهد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: