کد خبر: ۸۳۰۸۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۵۶۴
کریستینا هموک کوک به همراه همکارش جسیکا میر روز ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) در اقدامی تاریخ‌ساز نخستین راه‌پیمایی مستقل فضایی را انجام دادند.

به گزارش خبرداغ ، به ندرت پیش‌می‌آید که کسی بتواند یک سلفی از خود در حالی که کره زمین پشت سرش در حال چرخش است، بگیرد. کریستینا هموک کوک، فضانورد آمریکایی اما این بخت را داشت که به هنگام راه‌پیمایی فضایی خود چنین سلفی کم‌نظیری را ثبت کند.

او به همراه همکارش جسیکا میر روز ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) در اقدامی تاریخ‌ساز نخستین راه‌پیمایی مستقل فضایی را انجام دادند. این اقدام از این جهت بی‌سابقه بود که برای نخستین بار راه‌پیمایی فضایی کاملا زنانه بود.

سلفی استثنایی و تاریخ‌ساز+عکس

آنها برای تعویض چند باتری که از کار افتاده بودند، چندین ساعت را در خارج از ایستگاه فضایی بین‌المللی سپری کردند. ناسا به تازگی تصاویری از مأموریت این فضانوردان، از جمله این سلفی را منتشر کرده است.

سلفی استثنایی و تاریخ‌ساز+عکس

تصویر دوم: جسیکا میر (چپ‌) به همراه کریستینا هموک کوک در ایستگاه فضایی بین‌المللی.

 

 دویچه وله

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: