کد خبر: ۸۳۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
تعداد بازدید: ۲۶۷
با شرایطی که به وجود آمده و با توجه بهسیستم امتیازدهی جدید فدراسیون جهانی،کیانوش رستمی شانس زیادی برای المپیکی شدن ندارد،حتی اگر در مسابقات پیش رو رکوردهای بالایی را ثبت کند.
کیانوش هیچ شانسی برای حضور در المپیک نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: کسی خوشحال نمی شود از اینکه کیانوش رستمی شانس حضور در المپیک توکیو را از دست بدهد، اما این یک حقیقت تلخ است. کیانوش تحت هیچ شرایطی نمی تواند نماینده ایران در دسته 96 کیلوگرم باشد، مگر یک شرط!


او دو فرصت دیگر برای افزایش امتیازات خود دارد و با فرض زدن رکورد مجموع 410 در دو گزینشی بعدی، نهایتا صاحب 2300 امتیاز خواهد شد. در این صورت مجموع امتیازات این وزنه بردار در رنکینگ نهایی به عدد تقریبی 3200 می رسد.
در حال حاضر سهراب مرادی 1242 امتیاز دارد و با ثبت یک رکورد مجموع سبک مثل 250 کیلوگرم در سوئیس، امتیازاتش از مرز 1400 افزایش خواهد یافت.

سهراب مرادی دو فرصت دیگر برای کسب امتیاز دارد و با فرض مثال اگر در جام فجر و رقابتهای قهرمانی آسیا فقط 390 کیلوگرم وزنه بزند، حدود 2000 امتیاز خواهد گرفت و در رنگینگ پایانی به امتیاز 3400 خواهد رسید. امتیاز احتمالی سهراب با فرض اینکه او در جام فجر و رقابتهای قهرمانی آسیا به رکورد 400 برسد هم حدودا 3500 خواهد بود.

این درحالی است که رضا بیرالوند، علی میری و سید ایوب موسوی با ثبت رکورد 385 کیلوگرم در مسابقات آتی گزینشی شانس دستیابی به امتیاز 3600 را دارند. در واقع تنها شانس کیانوش رستمی برای حضور در المپیک این است که سهراب مرادی، رضا بیرالوند، علی میری و سید ایوب موسوی با هم سوار بالن شوند در نقطه ای نامعلوم در آسمان ناپدید شوند. البته در این شرایط هم باز بعید است کیانوش رستمی بتواند با 3200 امتیاز، جز 8 وزنه بردار برتر رنکینگ دسته 96 کیلوگرم باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: