کد خبر: ۸۳۰۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲
تعداد بازدید: ۲۷۸
نوارساحل شرقی جزیره به منظور بهره گیری بهتر از طبیعت و استفاده مفید از امکانات گردشگری موجود در این مسیر ساماندهی می شود.
ساحل شرقی جزیره کیش ساماندهی و بهسازی می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با توجه به اینکه مسیر حدفاصل اسکله تفریحی و پلاژ آقایان به عنوان یک فضای چشم نواز گردشگری،بیشترین جذابیت را برای گردشگران وشهروندان دارد، عملیات ساخت پیاده روها و ساماندهی ارائه خدمات گردشگری این منطقه در دستور کار شرکت عمران،آب و خدمات قرار گرفت.

مهندس امین صفایی سرپرست معاونت فنی و عمرانی شرکت عمران، آب و خدمات در این خصوص گفت: فرسودگی و عدم کارآیی پیاده رو ساحلی حدفاصل اسکله تفریحی و پلاژ آقایان موجب شده است تا در بسیاری از موارد مسیر اختصاصی دوچرخه سواری بعنوان پیاده رو مورد استفاده گردشگران و شهروندان قرار گیرد که این موضوع بدلیل عرض کم مسیردوچرخه و تداخل کاربری، خطرات جدی به دنبال داشته و گاهی منجر به تصادف و حوادث نیز شده است.

وی افزود: به منظور رفع معضلات و فراهم کردن بستر لازم برای ساماندهی ساحل، تعیین حریم و رعایت حقوق شهروندان، پیاده رو اختصاصی ساحلی به طول 1200 متر در این محدوده ایجاد کردیم که ضمن تفکیک مسیرهای پیاده و دوچرخه، موجب آسایش و ایمنی می شود.

لازم به ذکر است، در مرحله بعدی، ساماندهی پیاده رو ساحل مرجان اجرا خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: