کد خبر: ۸۳۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹
تعداد بازدید: ۲۱۰
سانداکاران اوزان منهای ۷۰ و ۷۵ کیلوگرم تیم بانوان ایران در مسابقات ووشوی قهرمانی جهان به مدال طلا دست یافتند.
دو مدال طلا برای سانداکاران بانوان ایران
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شهربانو منصوریان سانداکار وزن منهای ۷۰ کیلوگرم تیم بانوان ایران در راند نخست دیدار فینال ووشوی قهرمانی جهان برابر "کریستینا اولیورا" از برزیل اختلاف را به ۱۲ امتیاز رساند و برنده شد تا مدال طلا را از آن خود کند.

وی پس از استراحت در دور نخست برابر نماینده روسیه به برتری دست یافته بود. این پنجمین مدال طلای شهربانو منصوریان در ادوار مختلف مسابقات قهرمانی جهان است.


مریم هاشمی دومین مدال طلا را کسب کرد

در ادامه مسابقات مریم هاشمی، سانداکار وزن ۷۵ کیلوگرم تیم بانوان ایران به مدال طلای مسابقات جهانی دست یافت. هاشمی در فینال موفق شد از سد "پونام" هندی گذشته و مدال طلا را به نام خود ثبت کند.

وی پیش از این ابتدا با قرعه استراحت روبرو شد و در ادامه رقیبی از مصر را برده بود. این پنجمین مدال طلای هاشمی در ادوار مختلف مسابقات قهرمانی جهان است.

الهه منصوریان فینالیست شد

همچنین الهه منصوریان سانداکار وزن ۶۵ کیلوگرم زنان ایران نیز با برتری مقابل "لیدا سلماح" از لبنان فینالیست شد تا رقیب "اژه شاکر" از ترکیه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: