کد خبر: ۸۳۰۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
تعداد بازدید: ۳۵۰
مسابقات رشته های مختلف ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در کیش برپا می شود
برنامه مسابقات و جشنواره های ورزشی کیش در هفته تربیت بدنیبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش این رقابت ها به همت موسسه ورزش و تفریحات سالم و هیئت های ورزشی در چندین رشته ، از 24 مهر تا سوم آبان برگزار می شود.

مسابقات شنای آبهای آزاد در بخش آقایان 24 مهر، ساعت 14تا 17 در اسکله بزرگ تفریحی و رقابت های شطرنج بانوان و آقایان از 24 تا 26 مهر ساعت 16 در خانه شطرنج برپا می شود.

همچنین آقایان در رقابت های غواصی(فین سوئیمینگ) 25 مهر از ساعت 14 تا 17در اسکله بزرگ تفریحی به مصاف هم می روند، دو دیدار دوستانه تیم آکادمی بسکتبال قشم و کیش در بخش بانوان از 25 تا 26 مهر ساعت17 در سالن ورزشی چند منظوره المپیک و مسابقات تنیس ساحلی آقایان  25 تا 26 مهر ساعت 18در پایگاه ورزش همگانی واقع در اسکله تفریحی،دارت- شوت انجام می شود.

مسابقات بسکتبال بانوان و آقایان 26 مهر ساعت 10 و سی دقیقه در مصلای کیش، جشنواره مینی بسکتبال آقایان 26 مهر از ساعت 14 در سالن چند منظوره، رقابت های نجات غریق دریایی بانوان 26 مهر از ساعت 14تا 17 در پلاژ بانوان، نجات غریق دریایی آقایان26 مهر ساعت14 تا 17در محل اسکله بزرگ تفریحی و اهتزاز پرچم اربعین در خلیج فارس 26 مهر ساعت  17 دراسکله بزرگ تفریحی برگزار خواهد شد.

پیاده روی نمادین اربعین با حضور جامعه ورزش از برنامه های 27 مهر است که ساعت 9 ازمسجد حضرت زینب آغاز  می شود و در مصلای کیش به پایان می رسد.

رقابت های شش نفره والیبال بانوان پیشکسوت 28 مهر ساعت 10 و سی دقیقه در سالن چند منظوره المپیک، پاراسل آقایان 28 مهر ازساعت 14 تا 17 در اسکله تفریحی، مچ اندازی در دو بخش بانوان و آقایان 28 مهر ساعت17 پایگاه ورزش همگانی واقع در اسکله تفریحی، رقابت های دارت بانوان و آقایان 28 مهر ساعت 17 در پایگاه ورزش همگانی، جشنواره شنای مادران و دختران 28 مهر از ساعت 17 تا 20 در استخر کرانه، تنیس روی میز بانوان از 28 تا 30 مهر ساعت 18 در سالن اختصاصی تنیس روی میز، والیبال پیشکسوتان 4 نفره آقایان 28 مهر ساعت  19 و سی دقیقه در سالن خلیج فارس  و مسابقات بسکتبال 3 نفره آقایان 28 مهر، ساعت22  در پارک شهر برپا می شود.

مسابقات جت اسکی آقایان 29 مهر از ساعت 14 تا 17 و به صورت همزمان مسابقات فلای برد آقایان 29 مهر از ساعت 14 تا 18  در اسکله بزرگ تفریحی انجام خواهد شد.

29 مهر نیز دختران جوان در مسابقات والیبال 4 نفره از ساعت 14 و سی دقیقه در سالن چند منظوره المپیک به مصاف هم می روند، رقابت های تیراندازی با کمان در دو بخش بانوان و آقایان 29 مهر ساعت 18 در سایت تیراندازی با کمان و تنیس روی میز آقایان 29 مهر تا یکم آبان ساعت 18 در  سالن اختصاصی تنیس روی میز برگزار می شود.

همایش دوچرخه سواری ویژه کارکنان موسسه ورزش و تفریحات سالم در بخش آقایان 30 مهر ساعت 6 صبح  از مقابل امور دریایی تا مجموعه ورزشهای ساحلی( پلاژ آقایان) برگزار می شود ، شهروندان کیش در دو بخش بانوان و آقایان در جشنواره ورزش های بومی محلی 30 مهر ساعت 17 در چمن مصنوعی ورزشگاه میر مهنا و همچنین آقایان در مسابقات بدمینتون، 30 مهر تا دوم آبان ساعت 18:30 در  سالن خلیج فارس،  مسابقات مدیران ارشد در بخش آقایان در رشته های دارت،  پرتاب پنالتی( بسکتبال)- شوت پنالتی( فوتبال سالنی) 30 مهر ساعت 21 در سالن چند منظوره ، همچنین فوتبال ساحلی آقایان 30  مهر و یکم آبان ساعت 20 در مجموعه ورزشهای ساحلی واقع در پلاژ آقایان برگزار می شود..

همایش یوگا بانوان دوم آبان ساعت 6 و سی دقیقه صبح در پلاژ بانوان، رقابت های طناب کشی آقایان دوم آبان ساعت 17 در پایگاه ورزش همگانی واقع در اسکله تفریحی و جشنواره ورزش های رزمی آقایان نیز دوم آبان ساعت 17 در محل اسکله تفریحی برپا می شود.

جشنواره والیبال پسران نونهال سوم آبان ساعت 9 و سی دقیقه در سالن خلیج فارس، مسابقات پدلبرد بانوان سوم آبان از ساعت 14 تا 15  در محل مارینا پارک و همچنین پدلبرد آقایان نیز  سوم آبان از ساعت 15 تا 17 از اسکله تفریحی تا مارینا پارک برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: