کد خبر: ۸۳۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
تعداد بازدید: ۴۱۳
محمدحسن انصاری‌فرد و اعضای هیئت مدیرۀ پرسپولیس به توافق نهایی برای مشخص شدن خرید جدید خود در خط حمله دست یافته‌اند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، خط حملۀ ناکارآمد و افت کردۀ پرسپولیس تا کمتر از 7 هفتۀ دیگر به طور رسمی تقویت خواهد شد تا بخش مهمی از مشکلاتی که گابریل کالدرون با آن دست و پنجه نرم می‌کرد برطرف شود و سرخ‌های تهران در نیم‌فصل پرفشار دوم، به  کورس قهرمانی را با جدیتی بیشتر دنبال کنند، چرا که اکنون با وضعیتی که خط حملۀ پرسپولیس دارد به جدیت می‌توان گفت که آنها هر موفقیتی را به دور از دسترس می‌بینند.

 

 

طبق افشاگری نشریات صبح امروز فوتبال ایران، کریم انصاری‌فرد، مهاجم سابق پرسپولیس که نزد مدیرعامل کنونی باشگاه محبوبیت ویژه‌ای دارد و  به دنبال آن است تا به دوران حضورش در فوتبال قطر پایان بدهد؛ در سر لیست خرید پرسپولیس برای زمستان پیش‌رو قرار دارد تا کاپیتان تیم ملی به خانۀ خود پس از مدت‌ها بازگردد و مشکلات خط حملۀ تیمش را برطرف نماید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: