کد خبر: ۸۳۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۱۷۱
رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره هجمه‌هایی که به وی می‌شود، گفت: قطار ایستاده را که سنگ نمی‌زنند ، به قطار در حال حرکت سنگ‌پرانی می‌کنند. زمانی که در این منصب‌های قرار می‌گیرید باید مقداری هم پوست کلفت باشید.
واعظی: قطاری که در حال حرکت باشد را سنگ می‌زنند/ گاهی باید پوست آدم کلفت باشد

به گزارش خبرداغ، سید محمود واعظی در گفت‌وگو با  ایلنا،‌ درباره این‌که چرا این روزها هجمه به رئیس دفتر رئیس‌جمهور بسیار زیاد است، گفت: طبیعی است، بالاخره جایگاه ما جایگاهی است که چنین مطالبی در موردش عنوان می‌شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور ادامه داد: هنگامی که برای یک موضوعی افرادی پیشنهاد شوند، گروه تحقیقی داریم که این افراد را مورد ارزیابی قرار می‌دهند که نهایتا از میان آن‌ها یک نفر با توجه به صلاحیتی که دارد و به حق انتخاب می‌شود.

وی افزود: آن افرادی که انتخاب نشده‌اند تصور می‌کنند که ما با آن‌ها دشمن هستیم و مطالبی بیان می‌شود.

واعظی گفت: نمونه این رفتار و کارها را در مناقصه‌ها می‌توانید مشاهده کنید یک دستگاهی مناقصه برگزار می‌کند یک شرکت برنده می‌شود و چندین شرکت دیگر بازنده می‌شوند، در این حالت می‌شنوید که شرکت‌های بازنده می‌گویند که کارفرما تبانی کرده است.

وی تاکید کرد: به هر حال زمانی که در این منصب‌های قرار می‌گیرید باید مقداری هم پوست کلفت باشید.

واعظی درباره اینکه هیچ‌گاه تا این حد در هیچ دولتی شاهد نبودیم که رئیس دفتر رئیس‌جمهور تا این حد مورد انتقاد قرار گیرد، بیان کرد: قطار ایستاده را که سنگ نمی‌زنند، به قطار در حال حرکت سنگ‌پرانی می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: