کد خبر: ۸۲۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
تعداد بازدید: ۲۳۱
مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه بویراحمد از افزایش ۴ برابری مرگ ناشی از غرق‌شدگی در این استان طی ۶ ماهه نخست امسال خبر داد.
افزایش مرگِ ناشی از غرق‌شدگی در کهگیلویهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه بویراحمد از افزایش 4 برابری مرگ ناشی از غرق‌شدگی در این استان طی 6 ماهه نخست امسال خبر داد.


«کامروز امینی» با بیان اینکه طی 6 ماهه نخست امسال 23 نفر در این استان بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست داده اند، افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار 6 نفر بود، بیش از 350 درصد افزایش یافته است.

وی اظهارکرد: از این تعداد 4 نفر زن و 19 نفر مرد بوده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 4 برابری داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه بویراحمد خاطرنشان کرد: از مجموع فوتی های ناشی از غرق شدگی استان طی این مدت 19 نفر در اداره پزشکی قانونی شهرستان بویراحمد، 3 نفر در شهرستان گچساران و یک نفر در پزشکی قانونی دهدشت معاینه شده اند.

امینی تصریح کرد: طی سال 97 فوت ناشی از غرق شدگی در استان 13 نفر بوده و در سال 96 این تعداد 12 نفر بوده است که به ترتیب رتبه‌های هشتم و پنجم را در سالنامه آماری پزشکی قانونی کشور داشته‌ایم.

‌استان کهگیلویه و بویراحمد، دارای 1400رودخانه فصلی و دائمی و دو سد تفریحی شاه قاسم بویراحمد و کوثر گچساران است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: