کد خبر: ۸۲۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۲۴۹
یکی از برترین گجت های هوشمند سال 2019 که در نمایشگاه CES نیز برترین گجت کودکان شناخته شد، گجتی به نام "جیوبیت" است. گجت جیوبیت به عنوان برنده دسته بهداشت و ایمنی کودک در سال جاری انتخاب شده است، اما چرا؟

به گزارش خبرداغ ، یکی از برترین گجت های هوشمند  سال 2019 که در نمایشگاه CES  نیز برترین گجت کودکان شناخته شد، گجتی به نام "جیوبیت" است. گجت جیوبیت به عنوان برنده دسته بهداشت و ایمنی کودک در سال جاری انتخاب شده است، اما چرا؟

با برترین گجت هوشمند ویژه کودکان آشنا شوید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سیستم هوشمند جیوبیت اولین نوع از سیستم  ردیابی موقعیت مکانی کودک است که از طولانی ترین فاصله ها کودکان را ردیابی کرده  و امنیت آنان را مشخص می کند.

با برترین گجت هوشمند ویژه کودکان آشنا شوید

سیستم هوشمند جیوبیت ضد آب ، با دوام و بسیار کاربردی است و ردیابی زمان واقعی را در هر فاصله ای فراهم می کند. این سیستم می تواند به سرعت موقعیت مکانی کودکان را به مادر و پدرشان اطلاع دهد.

با برترین گجت هوشمند ویژه کودکان آشنا شوید

جالب است بدانید که این سیستم ردیاب موقعیت مکانی بر اساس یک خاطره شخصی از بنیانگذار و مدیر عامل این شرکت شکل گرفت. روزی که  جان رنالدی مدیرعامل شرکت پسرش 6 ساله خود را در پارک مگی دالی در شیکاگو گم کرد.

با برترین گجت هوشمند ویژه کودکان آشنا شوید

اپلیکیشن این گجت به راحتی در گوشی والدین نصب می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: