کد خبر: ۸۲۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
تعداد بازدید: ۳۹۶
رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه هیچ مورد نگران کننده امنیتی در مرزهای چهارگانه محل تردد زائران اربعین چه در داخل کشور و چه در داخل خاک عراق وجود ندارد.
پلیس: مورد نگران کننده «امنیتی» در مرزهای چهارگانه عبور زائران وجود ندارد

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه هیچ مورد نگران کننده امنیتی در مرزهای چهارگانه محل تردد زائران اربعین چه در داخل کشور و چه در داخل خاک عراق وجود ندارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، سردار محمد شرفی در حاشیه بازدید از مرز خسروی و حضور در قرارگاه اربعین ستاد انتظامی کرمانشاه، اظهار کرد: اقدامات لازم برای پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه ناگواری صورت گرفته و همه چیز تحت کنترل است.

وی همچنین با قدردانی از تلاش فرمانده و کارکنان انتظامی استان و همچنین نیروهای پلیس کمکی مستقر در مرز خسروی، گفت: کار عبور و مرور زائران از این مرز توسط پلیس به خوبی مدیریت شده است.

شرفی ادامه داد: با وجود حجم بالای ترددها در مرز خسروی طی 48 ساعت گذشته، سیل جمعیت به خوبی مدیریت شد و خوشبختانه مشکلی برای هیچکدام از زوار پیش نیامد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا افزود: حجم بالای ترددها نیاز به مدیریت داشت که این کار به خوبی توسط پلیس و سایر دستگاه های مربوطه انجام و همه زائران حاضر در مرز به تدریج روانه کربلای معلی شدند.

وی تصریح کرد: زائران نیز همکاری خوبی با پلیس و دیگر نیروهای نظامی داشتند و همین تعامل و همکاری باعث شد تا در اسرع وقت از مرز خارج شوند.

شرفی در پایان با بیان اینکه هم اکنون شرایط بهتری را در خصوص خروج زائران از مرز شاهد هستیم، از فعالیت 24 ساعته ماموران پلیس برای امنیت آفرینی در مرز خسروی و سایر مرزهای محل تردد زائران خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: