کد خبر: ۸۲۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴
تعداد بازدید: ۲۸۴
محمد ربیعی حالا بعد از یک عمل جراحی سنگین، برد شیرینی به دست آورده و تیمش را به صدر جدول مسابقات لیگ یک فرستاده است.
ماجرای یک مربی، که با جراحی تیمش را صدرنشین کردبه گزارش خبرداغ ، مس رفسنجان به واسطه برد پر گل برابر داماش گیلان به صدر جدول مسابقات لیگ یک رسید و حالا بالاتر از تیم‌های مثل آلومینیوم اراک و خوشه طلایی ساوه رتبه اول را در اختیار گرفته و نتایج غیر منتظره ای به دست آورده است. با این حال محمد ربیعی، سرمربی این تیم حدود دو هفته قبل جراحی بسیار سنگینی را انجام داد. او در خصوص بیماری خود گفت: همانطور که می‌دانید در اراک من از ناحیه حنجره آسیب دیدم و همین یکی از دلایلی شد که نیم فصل دوم استعفا دهم و از آلومینیوم بروم.

 

امسال که با مس رفسنجان بودم، بعد از هفته چهارم مقداری صدایم گرفت و وقتی به دکتر رفتم گفتند که از حنجره‌ات تصویر برداری کن. بعد از تصویر برداری مشخص شد که ضایعه‌ای روی تار صوتی من قرار گرفته و دکتر بلافاصله دستور جراحی دادند. آن ضایعه را برداشتیم و آن را به پاتولوژی فرستادند و خوشبخاته خوش خیم بود و الان تحت درمان هستم و کارم در فوتبال را پیش می‌برم. همینجا از همه دوستان، بزرگان و مسئولان که لطف داشتند و پیگیر احوالم بودند تشکر می‌کنم.

 

سرمربی مس رفسنجان در خصوص حضور غیر منتظره تیمش در صدر جدول نیز گفت: ما جزو دو یا سه تیم آخر بودیم که کار خود را شروع کردیم. حتی بعد از بازی اول دنبال جمع کردن لیست بازیکنان بودیم. از ابتدا با مدیران برنامه ریزی کرده بودیم که نتایج آبرو مندانه داشته باشیم و خدا را شکر تا الان نتایج بدی نگرفتیم. قطعا ما هم مشکلاتی داریم اما همه مجموعه به دنبال بر طرف کردن مشکلات هستند تا در ادامه بتوانیم به روند رو به رشد فنی خود ادامه دهیم.

 

محمد ربیعی این هفته همراه با مس برابر تیم سابق خود یعنی آلومینیوم اراک قرار می‌گیرد. وی درباره این دیدار گفت: آن تیم را زیاد دوست دارم و مردم اراک برای من قابل احترام هستند. بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی قوی دارند که برای موفقیت تلاش می‌کنند. پروژه‌ای که سال گذشته شروع کردیم را ادامه می‌دهند و به همین دلیل آرزوی توفیق دارم. لیگ امسال هم خیلی جذاب است و می‌بینید نتایج غیر منتظره به دست آمده. البته این دلیل بر عدم آمادگی تیم‌های بزرگی مثل بادران، مس کرمان و گل ریحان نیست.

 

تازه اول مسابقات است و 26 هفته دیگر باقی مانده. این حقیقت را باید بگویم که تیم‌های پایین جدولی مثل نیروی زمینی و آرمان گهر فوتبال بسیار خوبی ارائه می‌دهند و امکان دارد که بالا بیایند. همین داماش که ما آن را با چهار گل شکست دادیم خیلی قوی است و سال گذشته به فینال جام حذفی رفته اما با فوتبال خوبی که ارائه کردیم آن‌ها را شکست دادیم. این را باید بگویم که باز هم منتظر نتایج غیر منتظره در لیگ یک باشید و این هم به دلیل نزدیکی تیم‌ها به هم خواهد بود.

 

ربیعی در ادامه گفت: دوباره این را می‌گویم ما نسبت به سال گذشته کمتر هزینه کردیم و هدف و برنامه ریزی ما برای صعود نبوده و نیست و فقط نتایج آبرومندانه می‌خواهیم. ان‌شالله اگر این روند را ادامه دهیم باید با مدیران صنعت مس جلسه بگذاریم تا شرایط برای این نتایج خوب فراهم شود و ما هم برای حضور در لیگ برتر بجنگیم. وقتی توانستیم تا به اینجا نتایج خوب بگیریم، پس در ادامه هم می‌توانیم در صدر جدول باشیم. اما نمی‌خواهیم که توقع بیجا ایجاد شود. ما روند خودمان را جلو می‌رویم و قرار است به هدف اولی که داریم برسیم.

 

هدف اول ما پیشرفت فنی و کسب نتایج خوب است و بعد از آن به دنبال صعود و کسب نتایج خوب خواهیم رفت. هر چند که زیر ساخت‌های لازم باید ایجاد شود و خودمان نیز تلاش بیشتری داشته باشیم.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: