کد خبر: ۸۲۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱
تعداد بازدید: ۱۹۵
دبیرکل اوپک اعلام کرد تشدید کاهش تولید نفت، یکی از گزینه‌هایی است که اوپک و متحدانش در نشست خود در ماه دسامبر امسال در نظر می‌گیرند.
تشدید کاهش تولید، یکی از گزینه‌های اوپک است
به گزارش خبرداغ به نقل از مهر ،به نقل از رویترز، محمد سانوسی بارکیندو، دبیرکل اوپک گفت: کنفرانس (تولیدکنندگان عضو و غیرعضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت-اوپک) تصمیم‌های مناسب، قوی و مثبتی اتخاذ می‌کند که ما را در مسیر ثبات بیشتر و پایدار در سال ۲۰۲۰ میلادی قرار می‌دهد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره احتمال تشدید کاهش تولید نفت، گفت: همه گزینه‌ها مطرح هستند.


دبیرکل اوپک افزود: با نزدیک شدن به ماه دسامبر، با داده‌های واقعی‌تر مربوط به سال ۲۰۲۰ میلادی روبه‌رو می‌شویم که ما را قادر می‌سازند احتمالا سازوکار کنونی را بازبینی کنیم و تصمیمی بگیریم که احتمالا شامل همه سال (۲۰۲۰ میلادی) شود.

بارکیندو همچنین اعلام کرد که آمارهای مربوط به سال ۲۰۲۰ میلادی هنوز شکل اولیه دارند و ممکن است به شکلی غافلگیرکننده بهبود یابند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: