کد خبر: ۸۲۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸
تعداد بازدید: ۴۴۸
استقلال برای بازگشت به جاده موفقیت سه بازی حیاتی و سرنوشت ساز را پیش رو دارد.
استقلال و ۳ بازی سرنوشت ساز!به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: استقلال بعد از پشت سر گذاشتن هفته های ابتدایی فصل حالا در دو بازی اخیر شرایط بهتری را تجربه کرده و موفق به کسب دو پیروزی برابر گل گهر و گل ریحان در لیگ برتر و جام حذفی شده است.

استقلال در این دو بازی نمایش خوبی داشته اما هنوز مشکلات آبی ها در خط دفاع پابرجا است. شاید استراماچونی بتواند در مدت تعطیلات لیگ برتر این مشکل تیمش را تا حدی برطرف کند.

هرچه که هست استقلال برای بازگشت به جاده موفقیت سه بازی حیاتی پیش رو دارد، بازی با رقیبانی نسبتا ساده که آبی ها در صورت موفقیت در این بازی‌ها می توانند هم چهره یک تیم مدعی را به خود بگیرند و هم تا قبل از بازی با تراکتورسازی در هفته نهم لیگ برتر از نظر روحی شرایط بهتری پیدا کنند.

استقلال روز جمعه هفته جاری در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف فجرسپاسی می رود، دوشنبه هفته آینده در هفته هفتم لیگ برتر با سایپا و جمعه هفته آینده با پارس جنوبی جم بازی می کند که پیروزی در این بازی ها می تواند شرایط این تیم را به کلی متحول کند.

نکته مهم این است که این 3 بازی در تهران برگزار می شوند و آبی ها در صورت پیروزی در آنها می توانند هم با روحیه خوب به استقبال بازی با تیم قدرتمند تراکتورسازی در هفته نهم لیگ برتر بروند و هم شرایط شان در جدول به کلی تغییر خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: