کد خبر: ۸۲۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
تعداد بازدید: ۲۲۵
سخنگوی ستاد انتخابات کشور:
مدیرکل انتخابات وزارت کشور گفت: وزارت کشور در انتخابات اسفند ۹۸ مانند گذشته امین مردم خواهد بود و از رأی مردم محافظت خواهد کرد.
وزارت کشور امین مردم و حافظ رأی آنهاستبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور در پایان ششمین دوره آموزشی مجریان و دست اندرکاران انتخابات در مشهد مقدس گفت: وزارت کشور در انتخابات اسفند ۹۸ نیز مانند گذشته امین مردم خواهد بود و از رأی مردم محافظت خواهد کرد.

موسوی دبیرستاد انتخابات کشور با اشاره به این که بر اساس قانون، وزارت کشور مجری قانون انتخابات و مسئول حسن جریان انتخابات است، گفت: اجرای انتخابات را هیأتهای اجرایی بر عهده دارند و حسن جریان انتخابات را هیأتهای بازرسی تأمین می کنند.

وی با اشاره به ضرورت اشراف مجریان و دست اندرکاران انتخابات اظهار داشت: محور تمام برنامه های ما در ستاد انتخابات قانون است، لذا آموزش های انتخابات بر این محور استوار است.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور در پایان اضافه نمود: در ششمین دوره آموزشی مجریان انتخابات، اعضای ستاد انتخابات و فرمانداران استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان غربی و مدیران انتخابات و بخشداران سمنان، گلستان و کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند. علاوه بر آن ها بازرسان استان های چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی و بوشهر نیز در آموزش ها شرکت نمودند. دوره بعدی آموزش ها یک هفته پس از اربعین حسینی انجام خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: