کد خبر: ۸۲۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
تعداد بازدید: ۲۷۸
کارشناس والیبال درباره نتایج تیم ملی در جام جهانی گفت: کولاکوویچ خیلی دیر تصمیم به استفاده از بازیکنان جوان گرفت.
ترکاشوند: ملی‌پوشان خسته بودندبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: محمد ترکاشوند درباره نتایج تیم ملی در مسابقات جام جهانی گفت: تیم ملی بازی‌های بدی به نمایش نگذاشت هرچند که می‌توانستیم امسال نتایج خوبی بگیریم. شروع خوبی در مسابقات نداشتیم. اگر در دو بازی ابتدایی برنده از زمین خارج می‌شدیم شرایط بسیار متفاوت می‌شد.

وی افزود: از نظر روحی، روانی و جسمی شرایط خوبی نداشتیم، آسیب دیدگی‌های برای ملی پوشان پیش آمد. خستگی در وجود بازیکنان را از چشمان، ساق پا و دستهایشان می توان دید. ملی پوشان واقعا خسته بودند. متاسفانه کولاکوویچ خیلی دیر تصمیم به کار گیری از بازیکنان جوان گرفت. اگر از ابتدا از ترکیب جوان استفاده می‌شد نتایج جور دیگری رقم می‌خورد. هنوز هم زمان داریم تا در صورت پیروزی در چند بازی باقیمانده در جایگاه ۵-۶ قرار گیریم. برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدورام نتایج خوبی کسب شود.

ترکاشوند درباره رای کمیته استیناف و بازگشت جوادکریمی به تیم والیبال پیکان گفت: کریمی با سه جلسه محرومیت به تیم پیکان داده شد. ان شالله از امروز تمرینات را آغاز خواهیم کرد. در چند پست مختلف نیاز به جذب بازیکن داریم. متاسفانه به دلیل مشکلات پیش آمده در پرونده کریمی زمان زیادی از دست دادیم و بازیکنان مد نظرمان با تیم‌های دیگر قرار داد بستند.

سرمربی تیم والیبال پیکان افزود: امیرحسین اسفندیار نیز با رضایت هیات مدیره از تیم جدا و به کاله ملحق شد، به دنبال جایگزینی برای اسفندیار هستیم. همچنین به یک پاسور نیاز داریم. در پست پشت خط زن نیز اگر بتوانیم یک بازیکن ذخیره برای پوریا یلی جذب خواهیم کرد. یلی را در اختیار داریم و به دنبال جایگزینی مطمئن هستیم. البته یک بازیکن جوان هم به نام شاه علی در اختیار داریم.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات تیم این است که خیلی دیر تمرینات را آغاز کردیم. تاریخ آغاز و نحوه برگزاری مسابقات لیگ نیز مشخص نیست. هرچه زودتر تکلیف مشخص شود بهتر است. کار سخت و دشواری داریم. حداقل به ۷ هفته نیاز داشتیم تا کارهای آماده سازی را انجام می دادیم و سپس به کارهای گروهی و برگزاری دیدارهای تدارکاتی می‌رسیدیم تا نقاط ضعف و قدرت مشخص می‌شد.

ترکاشوند تاکید کرد: متاسفانه باید خیلی سریع سراغ کارهای گروهی برویم و هیچ کاری نمی ‌توانیم انجام دهیم. اگر قرار باشد در این مدت کم تمرینات بدنسازی را آغاز کنیم تیم آسیب خواهد دید. در چهار هفته تعطیلی لیگ به دلیل بازی‌های ملی کارهای بدنسازی را انجام خواهیم داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: