کد خبر: ۸۲۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
تعداد بازدید: ۲۰۹
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان وبلوچستان گفت: شهادت ۲ نفر از ماموران انتظامی در درگیری باقاچاقچیان موادمخدر در مسیر خاش - سراوان صحت ندارد. او گفت:کسانی که این خبر جعلی را منتشر کرده‌اند تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.
معاون استاندار سیستان وبلوچستان: شهادت ۲ مامور ناجا در مسیر خاش-سراوان صحت نداردبه گزارش خبرداغ، محمد هادی مرعشی روز شنبه اظهار داشت: خبرشهادت ۲ نفر از ماموران انتظامی در مسیر خاش به سراوان که در برخی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود را تکذیب کرد.

وی بیان کرد: برخی از کانال‌های فضای مجازی خبر جعلی را بدون اطمینان از صحت و سقم آن، تنها کپی کرده و در فضای مجازی بازنشر دادند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت:کسانی که این خبر جعلی را منتشر کرده‌اند تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: