کد خبر: ۸۲۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۳۳۵
در راستای تحقق اهداف سند گسترش کاربرد فناوری نانو در افق 1404
معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی با ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
معاونت صنایع‌دستی و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
به گزارش خبرداغ به نقل از  میراث آریا، پویا محمودیان معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور و سعید سرکار دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری‌ نانو امروز 18 مهر 1398 در دوازدهمین نمایشگاه فناوری‌های نانو در محل سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران این تفاهم‌نامه را امضا کردند.

این تفاهم‌نامه در راستای تحقق اهداف سند گسترش کاربرد فناوری نانو در افق 1404 مبنی بر بهره‌گیری از فناوری نانو برای توسعه اقتصادی کشور و نظر به اهمیت بازار میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در دست‌یابی به اهداف پیش‌بینی‌شده در سند مذکور منعقد شده است.

موضوع این تفاهم‌نامه همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری‌ نانو و معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در راستای ارتقای کیفی و قدرت رقابت‌پذیری محصولات صنایع‌دستی با استفاده از فناوری نانو است که به‌مدت دو سال دارای اعتبار است.

براساس این تفاهم‌نامه ستاد ویژه توسعه فناوری‌ نانو خدماتی همچون اعطای گواهینامه، خدمات تجاری‌سازی، خدمات صادراتی را به شرکت‌ها و کارگاه‌های صنایع‌دستی در دستور کار قرار خواهد داد.

همچنین پویا محمودیان، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور از دوازدهمین نمایشگاه فناوری‌های نانو که در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود، بازدید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: