کد خبر: ۸۲۹۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۳۷۶
به دعوت سازمان منطقه آزاد کیش، گروهی از متخصصان حوزه برق جهت بررسی ظرفیت ها و توسعه نیروگاه، از امکانات شرکت آب و برق کیش بازدید و راهکارهای افزایش تولید را با مسئولین بررسی کردند.
بررسی راهکار های توسعه نیروگاه کیش با حضور متخصصان این حوزهبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، گروهی از متخصصان زبده کشور در حوزه نیروگاهی هجدهم مهر ضمن بازدید از ظرفیت های نیروگاه کیش درجلسه ای با مدیرعامل شرکت آب و برق این منطقه، طرح های توسعه ای نیروگاه جزیره و چگونگی به روز شدن تجهیزات آن را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

افزایش ظرفیت تولید برق، سرمایه گذاری های انجام شده، مخارج روزانه نیروگاه،  راهکارها برای کاهش هزینه های سوخت نیروگاهی و حمل آن به جزیره، تجهیزات موجود و امکانات مورد نیاز برای گسترش این مجموعه، بالابودن استهلاک تجهیزات و عمر نیروگاه با توجه به وضعیت آب و هوایی خاص جزیره کیش، چگونگی به روز شدن دستگاه ها و ارائه راهکار برای پیشگیری ازحوادث و خسارات احتمالی با اقدامات اولیه از جمله موضوعات مورد بررسی در این نشست بود.

مهندس یدالله سلطانی مدیرعامل شرکت آب و برق کیش با اشاره به برگزاری جلسات مکرر با حضور این متخصصان با تجربه به منظور بررسی ظرفیت های نیروگاهی جزیره کیش و افزایش تولید گفت: با تاکید دکتر مظفری این نشست ها انجام و پیشنهادات فنی خوبی مطرح شد؛ همچنین به بررسی علل بروز عیب در روزهای گذشته پرداختیم.

وی افزود: افزایش ظرفیت تولید و بررسی راههای افزایش بهره‌وری یکی از مهمترین مسائل عنوان شده در این نشست بود که در این راستا مقرر شد تا افزایش توان تولید را در دستور کار قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت آب و برق کیش  گفت: در روزهای آینده مجمع عمومی شرکت آب و برق برگزارمی شود، در این خصوص با صاحبان سهام به گفتگو می نشینیم تا با اقدامات مناسب برای افزایش تولید،موقعیت پایداری در ارائه خدمات رقم بزنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: