کد خبر: ۸۲۹۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
تعداد بازدید: ۱۴۳
سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان توضیحاتی درباره سفر احتمالی نخست‌وزیر این کشور به ایران مطرح کرد.
احتمال سفر عمران‌خان به ایران وجود داردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان توضیحاتی درباره سفر احتمالی نخست‌وزیر این کشور به ایران مطرح کرد.

به نقل از روزنامه پاکستانی دان، محمد فیصل، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان ،امروز، در پاسخ به سوالی درباره سفر عمران خان،د نخست‌وزیر این کشور به ایران گفت: احتمال سفر نخست‌وزیر[عمران خان] به عربستان سعودی و ایران وجود دارد و من زمانی که چیزها در این باره مشخص شوند به شما اطلاع تازه را خواهم داد.

فیصل همچنین در پاسخ به سوال دیگری که آیا این سفر احتمالی در ادامه سفر عمران خان به آمریکا و چین است یا درباره وضعیت منطقه خواهد بود، گفت: نمی‌‎خواهم چیزی را از پیش در این باره بگویم.

 توضیحات این مقام دیپلماتیک پاکستانی در پی این مطرح می‌شود که رسانه های پاکستان چهارشنبه اعلام کردند که «عمران خان» نخست وزیر این کشور قرار است به زودی به جمهوری اسلامی ایران و عربستان سفر کند.

بر اساس گزارش شبکه پاکستانی ای آر وای، عمران خان پس از بازگشت از چین به کشورش درباره دیدارهای آتی اش در ایران و عربستان با مقامات کشورش رایزنی خواهد کرد و پس از این رایزنی‌ها، تاریخ این سفرها اعلام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: