کد خبر: ۸۲۹۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
تعداد بازدید: ۲۶۱
سازمان هواشناسی اعلام کرد که امروز و فردا در برخی مناطق شمال کشور بارش باران و وزش باد پیش بینی شده و در تهران نیز از بعدازظهر یکشنبه افزایش ابر و گاهی رگبار باران رخ خواهد داد.
هوای تهران از یکشنبه بارانی می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: سازمان هواشناسی اعلام کرد که امروز و فردا در برخی مناطق شمال کشور بارش باران و وزش باد پیش بینی شده و در تهران نیز از بعدازظهر یکشنبه افزایش ابر و گاهی رگبار باران رخ خواهد داد.


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از بعدازظهر امروز و طی روز پنجشنبه در استان های گیلان، مازندران و گلستان بارش باران و وزش باد و در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

صادق ضیائیان افزود: طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در پاره ای مناطق فارس، هرمزگان و جنوب کرمان رشد ابر، رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: طی روزهای پنجشنبه و جمعه با افزایش سرعت وزش باد در شرق کشور به ویژه منطقه زابل خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی در این منطقه رخ خواهد داد.

ضیائیان تصریح کرد: روز پنجشنبه دریای خزر مواجه خواهد بود.

هوای تهران از امروز تا شنبه صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد پیش بینی شده و روز یکشنبه در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی رگبار باران و وزش باد رخ خواهد داد.

کمترین دمای هوای تهران طی این مدت ۱۳ درجه سانتیگراد خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: