کد خبر: ۸۲۹۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
تعداد بازدید: ۳۶۸
در جلسه ای باحضور الیاس حضرتی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیران عامل بانک ها طرح نظام بانکداری جمهوری اسلامی مورد بررسی قرارگرفت.
بررسی طرح نظام بانکداری جمهوری اسلامی با حضور مدیرعامل بانک تجارتبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، الیاس حضرتی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه ای که با حضور دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت و سایر مدیران عامل بانک ها برگزار شد ، گفت: در این جلسه طرح نظام بانکداری جمهوری اسلامی مورد بررسی قرار گرفت؛ این طرح یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی است که کمیسیون اقتصادی به بررسی آن می‌پردازد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون اقتصادی مجلس به منظور تعمیق مباحث کارشناسی درباره طرح نظام بانکداری جمهوری اسلامی جلسات مکرر با کارشناسان بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و دارایی و تمامی مدیران عامل بانک‌ها اعم از دولتی و خصوصی برگزار کرد تا نظرات کارشناسی این سازمان‌ها در بررسی این طرح منظور شود. دراین جلسه کارشناسان و مدیران عامل بانک‌ها نظرات خود را درباره طرح نظام بانکداری جمهوری اسلامی مطرح کردند که این نظرات در کمیسیون اقتصادی مدنظر قرار گرفته و در بررسی طرح مذکور به آنها توجه می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: