کد خبر: ۸۲۸۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۶۵۴
اعضای فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران جهت ارائه گزارش و آخرین هماهنگی های میزبانی رقابت های کبدی جوانان جهان با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش دیدار و گفتگو کردند.
ارائه جزئیات برگزاری مسابقات کبدی جوانان جهان به دکتر مظفریبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزادکیش، دکتر عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران به همراه جمعی از مسئولین فدراسیون و دکتر محمد‌تقی امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در خصوص برگزاری مسابقات کبدی جوانان جهان در کیش را به اطلاع دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد رساندند.

در این دیدار دکتر مظفری از برگزاری مسابقات کبدی جوانان جهان که ۲۰ تا ۲۴ آبان به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود؛ ابراز خرسندی کرد و گفت: کیش آمادگی کامل برای برگزاری مسابقات و رویدادهای ملی و بین المللی را در راستای حمایت از ورزش های قهرمانی و معرفی این جزیره به عنوان قطب ورزش منطقه در توسعه گردشگری ورزشی را دارد.

 وی تاکید کرد: همکاری های لازم در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن این رویداد مهم ورزشی از سوی سازمان منطقه آزاد کیش انجام خواهد شد.

پس از این دیدار در جلسه جداگانه ای که با حضور رییس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران و سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم در محل این موسسه برگزار شد؛ طرفین پیرامون تقسیم وظایف و هماهنگی های لازم در بخش های مختلف از جمله پوشش خبری، آیین گشایش و پایانی مسابقه، حمل و نقل ورزشکاران خارجی و استقبال فرودگاهی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه محمد تقی امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش اظهار داشت: با توجه به تاکید دکتر مظفری، تلاش خواهیم کرد تا میزبان شایسته برای این رقابت مهم جهانی باشیم.

گفتنی است تیم ملی کبدی ایران برای آمادگی بیشتر از پنج شنبه ۱۱ مهر در این جزیره اردو زده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: