کد خبر: ۸۲۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
تعداد بازدید: ۴۲۹
در یک حادثه تیراندازی در دانشکده‌ای که در مرکز خرید «هرمان» در بخش جنوبی شهر «کوپیو» واقع در چهار کیلومتری از مرکز این شهر فنلاند، واقع شده است، دستکم یک نفر جان خود را در این حادثه از دست داد و ۹ نفر زخمی شدند. پلیس محلی ضمن مسدود کردن مسیر‌های اطراف این مرکز خرید، یک فرد مظنون را در ارتباط با حادثه فوق دستگیر کرد.
تیراندازی در دانشکده‌ فنلاند؛ یک نفر کشته شد و 9 نفر زخمی شدند

در حادثه تیراندازی در دانشکده‌ای که در یک مرکز خرید در شهر «کوپیو» فنلاند،قرار گرفته است، دستکم یک نفر جان خود را از دست داد و 9 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس،در یک حادثه تیراندازی در دانشکده‌ای که در مرکز خرید «هرمان» در بخش جنوبی شهر «کوپیو» واقع در چهار کیلومتری از مرکز این شهر فنلاند، واقع شده است، دستکم یک نفر جان خود را در این حادثه از دست داد و 9 نفر زخمی شدند.

بنا به گزارش شبکه روسی «راشاتودی»، پلیس محلی ضمن مسدود کردن مسیرهای اطراف این مرکز خرید، یک فرد مظنون را در ارتباط با حادثه فوق دستگیر کرد.

پلیس محلی همچنین گزارش کرد که خشونت‌هایی در محوطه دانشکده فنی و حرفه‌ای قرار گرفته در مرکز خرید «هرمان» رخ داده است و به همین دلیل نیروهای پلیس برای دستگیری تنها مظنون این حادثه مجبور به استفاده از اسلحه شدند.

پلیس در ابتدا گزارش کرده بود که سه نفر در این حادثه زخمی شده‌اند اما اندکی بعد تعداد زخمی‌های این حادثه به 9 نفر افزایش یافت که همگی به بیمارستان منتقل شده‌اند.

منابع محلی می‌گویند که مرکز خرید هرمان به طور موقت میزبان کالج فنی‌ و حرفه‌ای است تا عملیات نوسازی این دانشکده تا قبل از سال 2021 به پایان برسد.

هنوز علت حادثه تیراندازی مشخص نشده است و تحقیقات در اینباره ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: