کد خبر: ۸۲۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
تعداد بازدید: ۳۰۸
سخنگوی کرملین گفت که رئیس جمهور روسیه در دیدار با همتای ایرانی خود درباره توافق هسته‌ای و وضعیت تنگه هرمز گفت‌وگو خواهد کرد.
کرملین: برجام و تنگه هرمز محور اصلی گفت‌وگوی پوتین با روحانی است

سخنگوی کرملین گفت که رئیس جمهور روسیه در دیدار با همتای ایرانی خود درباره توافق هسته‌ای و وضعیت تنگه هرمز گفت‌وگو خواهد کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حسن روحانی و ولادیمیر پوتین روسای جمهور ایران و روسیه در ایروان با یکدیگر دیدار خواهند داشت، گفت: پوتین قرار است در جریان این دیدار درباره توافق هسته‌ای و وضعیت تنگه هرمز با همتای ایرانی خود رایزنی کند.

بنابر گزارش رویترز، روسای جمهور ایران و روسیه که برای شرکت در نشست اتحادیه اقتصادی اوراسیا در ارمنستان به‌سر می‌برند، امروز در حاشیه این نشست با یکدیگر دیداری دو جانبه خواهند داشت.

رئیس جمهوری ایران و نخست وزیر سنگاپور به عنوان مهمان به نشست اتحادیه اقتصادی اوراسیا دعوت شده‌اند. اعضای اصلی این سازمان عبارتند از: روسیه، ارمنستان، قزاقستان، قرقیزستان و بلاروس.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0
0
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ۱۴:۰۶
اگر تمام تحریم ها را لغو کند باز هم مشکل ایران با آمریکا حل نمی شود
مشکل ایران با آمریکا ازسال 1332 تاکنون است، نه هسته ای، موشک و برجام
مردم ایران بیش از 999 هزار مورد با آمریکایی ها مشکل دارند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0
0
حضور آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال2001 تاکنون به همراه ناتو جنایتکار شماره یک در افغانستان به خاطر تولید افزایش موادمخدر بوده است، نه به خاطر مبارزه با تروریسم و طالبان
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: