کد خبر: ۸۲۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۷۱۵
حضرت آیت الله نوری همدانی به سؤال جمعی از طلاب و فضلا درباره ساخت سریال شمس و مولانا پاسخ داد و اعلام کرد: ترویج صوفیه به هرشکلی جایز نیست.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، جمعی از طلاب حوزه علمیه قم نظر حضرت آیت الله نوری همدانی را درباره ساخت سریال شمس و مولانا جویا شدند و این مرجع تقلید نظر خود را در این زمینه اعلام کرد.

متن سؤال طلاب و جواب حضرت آیت الله نوری همدانی به شرح زیر است:

محضر مبارک مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی دامت برکاته

به استحضار می رساند طبق اخبار منتشرشده قرار است سریالی درباره شمس و مولانا تهیه گردد و برای این موضوع از هنرمندان و کارگردانان مطرح دعوت شده است تا در سطح ملی و فراملی پخش گردد؛ استدعا دارد نظر مبارک را پیرامون این موضوع مرقوم بفرمایید.

جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

نظر آیت الله نوری همدانی درباره ساخت سریال شمس و مولانا: ترویج صوفیه جایز نیست

پاسخ حضرت آیت الله نوری همدانی:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

این دونفر نامبرده از اعیان صوفیه می باشند و ما برای این مطلب مدارک مقتضی از کتابهای خودشان داریم.

اساسا فرقه صوفیه یکی از فرقه های ضاله و مضله می باشند که با تشکیلات قطب سازی و مرشد بازی به جنگ اسلام ناب که اسلام قرآن واهل بیت(ع) است آمده اند و حضرت صادق(ع) درباره صوفیه فرموده اند انهم اعدائنا یعنی آن ها دشمنان ما هستند.

ترویج آن ها به هر شکلی باشد جایز نمی باشد و حرام است.

حسین نوری همدانی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: