کد خبر: ۸۲۷۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸
تعداد بازدید: ۶۰۳
وزیر امور خارجه آمریکا در کنایه‌ای به وزیر امور خارجه گفت که عادات قدیمی به وضوح سخت می‌میرند.
کنایه توئیتری ظریف به پمپئو در واکنش به کارشکنی آمریکا برای صدور ویزای هیئت ایرانیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار ویدئویی از مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا که در آن اعلام می‌کند «زمانی که رئیس سیا بوده، امور را با ذهنیتی تیره و تاریک و با محوریت دروغ، تقلب و تهدید مدیریت و اداره می‌کرده است»، در توئیتر خود نوشت: عادات قدیمی به وضوح سخت می‌میرند.

«دروغ و تقلب» و ناسزا گفتن به مشتری‌های خارجی که نسبت به خون و ثروت خود بی‌اعتنا هستند، طی چند روز گذشته به اوج خود رسیده است.

مسیری رهایی از این مساله استفاده از فرصت برای پایان دادن به فاجعه یمن است نه گسترش آن.

وی در توئیت دیگری با اشاره به کارشکنی آمریکا در صدور ویزا برای هیئت ایرانی جهت حضور در مجمع عمومی سازمان ملل نوشت: پمپئو تلاش می‌کند تعهدات ایالات متحده برای صدور ویزا برای نمایندگان سازمان ملل را با توسل به بهانه‌ ادعاهای بی‌جای خود زیر پا بگذارد.

شاید یک درس تاریخی برای همتای تازه کار من باشد:

نلسون ماندلا تا سال ۲۰۰۸ در فهرست دیده‌بان تروریستی ایالات متحده بود؛ ۱۵ سال پس از دریافت جایزه صلح نوبل.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: