کد خبر: ۸۲۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶
تعداد بازدید: ۷۶۹
شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش با هدف زیبا سازی شهری، اقدام به بازسازی و بهسازی برخی از میادین جزیره کرده است .
آغاز بهسازی و بازسازی میادین جزیره کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مهندس مقدس زاده مدیرعامل شرکت عمران آب و خدمات، با بیان این که زیبا سازی شهری نقش مؤثری در توسعه گردشگری و پویایی اقتصاد شهری ایفا می کند گفت: این امر علاوه بر افزایش آرامش فکری و بصری ساکنان جزیره، جذابیت و تصویر ذهنی مطلوب برای گردشگران ایجاد می کند.

مقدس زاده ­در این خصوص  افزود: این شرکت در نظر دارد با استفاده از فضاهای سبز­حجمی و عمودی، همچنین نصب آبنما و دیگر المانهای شهری در مکانهای مناسب اقدام کند و در سال جاری فضاهای جدید و چشم اندازهای زیباتر را برای شهروندان کیش و گردشگران مهیا سازد.

وی در ادامه به فراخوان کشوری به منظور ارائه طرح ها و پیشنهادات اشخاص حقیقی و حقوقی برای جذب حداکثری ایده ها اشاره کرد و گفت: بر اساس اطلاعات دریافت شده حاصل از فراخوان عمومی، طرح های متناسب با فضاهای پیش بینی شده در سطح شهر تهیه خواهد شد که پس از اطلاع رسانی های لازم نسبت به اجرای این موارد اقدام می شود.

مهندس مقدس زاده با بیان اینکه در مرحله نخست این طرح، بازسازی و بهسازی میدان خلیج فارس در دستور کار این شرکت قرار گرفته است افزود: با توجه به فرسودگی تاسیسات ، ابنیه و المان موجود در این میدان نسبت به تهیه طرح جدید و متناسب با موقعیت جزیره کیشاقدام شد.

وی در ادامه گفت:در طرح بهسازی میدان خلیج فارس با بکارگیری تاسیسات به روز شده سهولت نگهداری در طول دوره بهره برداری فراهم و ترکیبی از فضای سبز، آب و شاخص نمودن آبنما در میدان مذکور اجرایی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مجسمه قبلی با طرح دو دلفین در این میدان با انجام بهسازی و اصلاح به صورت مجدد نصب می شود.

شایان ذکر است در آینده ای نزدیک عملیات بهسازی و بازسازی میدان امام خمینی نیز بر اساس طرح تهیه شده، که ترکیبی از یک نماد شاخص و اثرگذار شهری ، آبنما و فضای سبز است، آغاز خواهد شد .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: